A nagy sikerű Conflict széria visszatér, ennek biztosan örülnek a sorozat rajongói. A kritikusoktól viszont már nem kapott olyan pozitív visszhangot, majd meglátjuk az új rész mire lesz képes. Amint azt a cím is sugallja, a játék főszereplői olyan speciális osztag tagjai, melyet akkor vet be az amerikai kormány, ha kényes szituációkat kell megoldania anélkül, hogy bárki is kapcsolatba hozza az Egyesült Államokat a történtekkel. Egy ilyen kétfős csapat egyik tagját alakítjuk, a történet pedig napjaink konfliktusait dolgozza fel.
A játékmenet érdekesnek tűnik, főként a co-op miatt, egyjátékos módban pedig bármikor válthatunk a két karakter között. Ez lehetővé teszi, hogy míg az egyik emberrel mozgunk, a másik fedezőtüzet biztosítson, vagy hogykülönböző irányból közelítsük meg a célpontot, esetleg a fedezékhez szögezzük az ellenfelet, hogy a "társunk" az oldalukba kerüljön. A meglátogatható helyszínek közt szerepel Dél-Amerika, Afrika és Oroszország.
A fejlesztők saját motort használnak a játékhoz, ami a Puncture névre hallgat. Ezzel szeretnének a Battlefield: Bad Company grafikájával versenyezni, ami a képek alapján nem lehetetlen. A szép külső robbanékony belsőt takar, ugyanis az épületeket és tereptárgyakat is le lehet majd rombolni. Ez jól jön majd, hiszen csapatunk keze nincs megkötve: minden eszközt bevethetünk, hogy elérjük a célunkat. Ebbe pedig belefér az is, hogy romba döntünk egy épületet csupán azért, mert láttuk oda bemenni a célpontot.
Az Eidos marketingfőnöke azt mondja, hogy a játék brutális lesz, robbanékony és sokkal érettebb, mint az eddigiek, hollywoodi stílusú akciójelenetekkel. Ez akár igaz is lehet, a GC-n biztosan többet tudunk meg róla, talán egy videót is kiadnak, ami nem lenne meglepő, a jövő év tavaszi megjelenést nézve.
A játékmenet érdekesnek tűnik, főként a co-op miatt, egyjátékos módban pedig bármikor válthatunk a két karakter között. Ez lehetővé teszi, hogy míg az egyik emberrel mozgunk, a másik fedezőtüzet biztosítson, vagy hogykülönböző irányból közelítsük meg a célpontot, esetleg a fedezékhez szögezzük az ellenfelet, hogy a "társunk" az oldalukba kerüljön. A meglátogatható helyszínek közt szerepel Dél-Amerika, Afrika és Oroszország.
A fejlesztők saját motort használnak a játékhoz, ami a Puncture névre hallgat. Ezzel szeretnének a Battlefield: Bad Company grafikájával versenyezni, ami a képek alapján nem lehetetlen. A szép külső robbanékony belsőt takar, ugyanis az épületeket és tereptárgyakat is le lehet majd rombolni. Ez jól jön majd, hiszen csapatunk keze nincs megkötve: minden eszközt bevethetünk, hogy elérjük a célunkat. Ebbe pedig belefér az is, hogy romba döntünk egy épületet csupán azért, mert láttuk oda bemenni a célpontot.
Az Eidos marketingfőnöke azt mondja, hogy a játék brutális lesz, robbanékony és sokkal érettebb, mint az eddigiek, hollywoodi stílusú akciójelenetekkel. Ez akár igaz is lehet, a GC-n biztosan többet tudunk meg róla, talán egy videót is kiadnak, ami nem lenne meglepő, a jövő év tavaszi megjelenést nézve.
főleg a rombolás
Conflict Desert Stormack to the Bagdad
Cinflict Global Storm
ezek vannak vagy csak én erről a 3 részről tudok.