A legfontosabb bejelentés tehát az volt, hogy elkezdték az első expanzió fejlesztését. Sem címet, sem részleteket nem árultak el, csupán cinkos mosollyal egy koncepciórajzot mutattak be a sajtónak, melyet alant láthattok (a GameSpy közlésében). Szerintem a dolog eléggé egyértelmű, hiszen az egésznek a hátul lévő zászlókra festett sárkányokkal, és a zöld (jáde?) kövekkel díszített harcosokkal erőteljesen kínai hangulata van, és ugye Robert E. Howard univerzumában van egy Khitai nevű ország, mely kimondva-kimondatlanul leginkább Kínának feleltethető meg. Mindenesetre Erling Ellingsen termékmenedzser azt mondta, azért nem fedik fel lapjaikat, mert szeretnék, ha a közösség elkezdene spekulálni, kombinálni, találgatni, ők pedig ebből meríthetnének ötleteket, látnák, mire kíváncsiak a rajongók, ami okos dolog, és amúgya Funcomnál bevett gyakorlat.
A sajtótájékoztató második részében a már korábban bejelentett, és általunk is több hírben megírt tartalomfrissítésről volt szó. Ebben ugyebár két új, úgynevezett „high-level” zóna, és néhány ugyancsak „high-level” dungeon kap helyet, illetve a meglévők közül is kap pár némi tuningot, hogy emlékezetesebb legyen – a demóban a srácok egy komplex bossharcot mutattak, aljas csapdákkal, a WoW és a D&D Online felemlegetése mellett. Az új zónák egy sztorivonalat is magukkal hoznak a Tarantia Commons nevű terület két rivális bandájával, és megjelenik Howard népszerű regénye, a „The Frost Giant’s Daughter” címszereplő rusnyasága is, Ymir’s Pass vidékén. És igen, Ymir’s Pass völgyében a Conan-rajongók rábukkanhatnak majd a „Gyötrelmek kerekére” (Wheel of Pain) – bizonyára sokak emlékezetében él élénken a kép, amikor a satnya tini barbár hozzáláncolva a többi rabszolgával tekeri a kereket, és egy áttűnés után a brutálisan izmos Schwarzenegger válik belőle. Nos, amikor az ember belefut egy ilyen emléktárgyba, bizony, sok mindent megbocsát a fejlesztőknek...
Természetesen – legalábbis az ígéretek szerint – végre megkapjuk a már ezerszer beharangozott PvP frissítést is. (Vajda Attila olimpiai bajnok!) Ahogy korábban már mi is írtuk, megjelenik a „Consequence System”, azaz következményrendszer, amelyben, ha egy erős játékos megöl egy kezdőt, előbb bűnözővé, majd gyilkossá válik, utóbbi állapotában a városőrök szabadon megölhetik, aki kereskedik vele, maga is bűnrészessé válik, sőt, aki megöl egy ilyen fickót, jutalmat kap. Ezen kívül a PvP update végre tartalmazni fogja az ilyen párbajokkal összefüggő okosságokat, például a megnyerhető speciális páncélkészleteket.
Végül az emlegetett demonstráció az Age of Conan DirectX10 verzióját is bemutatta, mely persze csak a megfelelő erőművek tulajainak fog kétségkívül fantasztikus látványvilágot biztosítani.
Kiadási dátum sem a frissítéshez, sem a kiegészítőhöz még természetesen nincs.
A sajtótájékoztató második részében a már korábban bejelentett, és általunk is több hírben megírt tartalomfrissítésről volt szó. Ebben ugyebár két új, úgynevezett „high-level” zóna, és néhány ugyancsak „high-level” dungeon kap helyet, illetve a meglévők közül is kap pár némi tuningot, hogy emlékezetesebb legyen – a demóban a srácok egy komplex bossharcot mutattak, aljas csapdákkal, a WoW és a D&D Online felemlegetése mellett. Az új zónák egy sztorivonalat is magukkal hoznak a Tarantia Commons nevű terület két rivális bandájával, és megjelenik Howard népszerű regénye, a „The Frost Giant’s Daughter” címszereplő rusnyasága is, Ymir’s Pass vidékén. És igen, Ymir’s Pass völgyében a Conan-rajongók rábukkanhatnak majd a „Gyötrelmek kerekére” (Wheel of Pain) – bizonyára sokak emlékezetében él élénken a kép, amikor a satnya tini barbár hozzáláncolva a többi rabszolgával tekeri a kereket, és egy áttűnés után a brutálisan izmos Schwarzenegger válik belőle. Nos, amikor az ember belefut egy ilyen emléktárgyba, bizony, sok mindent megbocsát a fejlesztőknek...
Természetesen – legalábbis az ígéretek szerint – végre megkapjuk a már ezerszer beharangozott PvP frissítést is. (Vajda Attila olimpiai bajnok!) Ahogy korábban már mi is írtuk, megjelenik a „Consequence System”, azaz következményrendszer, amelyben, ha egy erős játékos megöl egy kezdőt, előbb bűnözővé, majd gyilkossá válik, utóbbi állapotában a városőrök szabadon megölhetik, aki kereskedik vele, maga is bűnrészessé válik, sőt, aki megöl egy ilyen fickót, jutalmat kap. Ezen kívül a PvP update végre tartalmazni fogja az ilyen párbajokkal összefüggő okosságokat, például a megnyerhető speciális páncélkészleteket.
Végül az emlegetett demonstráció az Age of Conan DirectX10 verzióját is bemutatta, mely persze csak a megfelelő erőművek tulajainak fog kétségkívül fantasztikus látványvilágot biztosítani.
Kiadási dátum sem a frissítéshez, sem a kiegészítőhöz még természetesen nincs.
A grafika gyönyörű.
Lvl1-20 Tortage szigete, maga az álom, nagyon szépen kidolgozott terület, jó történet és egymásra épülő a történethez is hozzáadó questek. 100%
A többi szint:
Lvl21-55 jelenleg elég jó. Sok quest. Kidolgozottság kb 80%.
Lvl55-60 hiányoznak questek kicsit kidolgozatlan, ide igérnek új tartalmat.
Lvl60-72 kicsit unalmas, questek közül sok a szimpla hozz x db bőrt vagy más alkatrészt tipusú.
lvl72-80 alig van quest, lvl 75től jellemzően xp grind kell ,hogy eljuss 80ra.
lvl80 + raid instance-ok bugosak, kidolgozatlanok sok helyen. A dobódó tier1, tier2 es epic tárgyaknál ,jobb a craftolt kék cucc damage növelő gemekkel. Tehát jelenleg legfeljebb presztizs okokból érdemes raidelni.
Vannak cégek akik gyakorlatilag teljesen kész játékokkal inditanak, van ahol a szerverek nem birják az inditáskori gyűrődést, viszont az Age of Conan az első ahol kb egy max 70 százalékban kész játékkal próbálják kiszúrni a szemedet. Itt nem csak a content hiányra gondolok, hanem például arra ,hogy a talent fákból se működtek indulásnál talentek, és itt nem rossz működésre gondolok, hanem alapvető működésre (vagyis a talent nem csinált semmit). A helyzetet súlyosbítja ,hogy a klienssel 32bites op rendszerek alatt, a folyamatos memória szemetelés miatt rendszeresek 1-2 óránként a kliens összeomlások.
Ez még mind nem lenne probléma de mind az új területeket mind a pvp patchet igérgetik a fejlesztők 3 hónapja mindig a következő hétre.
Age of Conanban hatalmas potenciál van, de jelenleg a vevőszolgálat minősége és a fejlesztők hozzáállása miatt maximum 60%ot ér.
A vevőszolgálatról annyit ,hogy a GMek jó része nem fizetett alkalmazott hanem játékosok közül kikerülő ingyen játékért napi több órát dolgozó Path of Asurás segéd GM, minimális rálátással és kapcsolattal a cég felé.
Még egy utolsó megjegyzés, az ,hogy lemondtam nem jelenti azt ,hogy elveszítem a karaktereim, szóval bármikor újra elő tudok fizetni ha a játék teljesíti azokat a minimum kritériumokat amiket maguk a fejlesztők igértek meg 3 hónapja ,hogy 1 héten belül megoldanak.Addig is minek fizessek valamiért amikor be se logolok a lvl80as karijaimra mert dögunalom az egész, plusz a fejlesztők amit kijavitottak két hete azt a két nappal ezelőtti patchben sikeresen megint elrontották (pl advanced riding skill 2 hete 50 gold lett. 2 napja vissza ment 100gre, basic riding 25 silverről 1 G-re).