Noha a Call of Duty: Infinite Warfare trailere olyannyira leverte az ékszíjat a játékosok fejében, hogy mostanra 2,3 millió dislike-kal a második legutáltabb videó a Youtube-on, az űrharcban azért még lehet potenciál – mármint Call of Duty-s szinten, nem pedig, teszem azt, az Elite: Dangerous szintjén, mert az megenné reggelire a CoD űrhajósdiát.

Azonban ezzel kapcsolatban volt egy kérdés, amire eleddig nem volt válasz: vajon mennyi beleszólásunk lesz űrhajónk vezetésébe? Mert az eddigi Call of Duty-k hasonszőrű elemei nem a szabadságról szóltak, hanem a sínen futásról. És ha ez az űrcsatáknál is így lesz, az nem fog különösebb élvezetet jelenteni.

Nos, Jacob Minkoff dizájndirektor elárulta, hogy több különféle légi csata várható a kampány során, és ezek között lesznek teljesen szabadon bejárható „arénák”, amikben vadászokkal és csathajókkal is össze kell majd akaszkodnunk. Ugyanakkor néhány űrhajós küldetés továbbra sem válik le a sínekről.

A trailerben látott személyi vadászgépünket Jackalnak hívják, és ezt az opcionális küldetések felkutatására ugyanúgy használhatjuk, mint űrharcban. Vagyis úgy tűnik, a Call of Duty: Infinite Warfare játékterülete nagyobb lesz, mint az eddigi epizódoké.

Emellett szó esett az űrbeli talpas harcról, vagyis arról, hogyan fogunk űrhajó nélkül csatákat lebonyolítani súlytalanságban. Ruhánk irányváltoztatásra alkalmas hajtóművel lett ellátva, amellett mindenfélébe megkapaszkodhatunk majd az ide-oda röpködés közepette, és a csizmánk talpa is mágneses, szóval bárhová odatapadhatunk, mint valami űr-Pókember.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!