A napokban ugyanis debütált a City of Heroes alá elkészített Mission Architect nevű eszközkészlet, mely nem más, mint egy küldetésszerkesztő. Ebben komplett missziókat kreálhatunk, beleépítve a karakterkészítővel összerakott saját hőseinket és gonoszainkat, valamint a magunk által szerzett dialógusokat. Minden felhasználó fiókonként három sztorit publikálhat, melyek öt küldetésből, és összesen 25 feladatból állhatnak. Ráadásul, nagy okosságként, elvégre ugye itt közösségi műfajról van szó, a játékosok értékelhetik egymás alkotását, és akik előkelő helyezést érnek el ebben a rangsorban, értékes játékbeli jutalmakat kapnak.
Mint említettem a bevezetőben, a Mission Architect bizonyíték, nem ígéret, ugyanis mint Brian Clayton, a játék producere és vezetője elmondta, a nyílt béta második hetében már túllépték az 5000-es számot a történetek tekintetében, azaz kis fejszámolással ez azt jelenti, hogy 25 ezer missziót kreáltak a kreatív játékosok. Nem vitás, hogy ez fel fogja kicsit pörgetni a City of Heroest, azaz tényleg dicséretet érdemel az ötlet, és talán kedvet ad más készítőknek is hasonló mókák elkészítésére.
Mint említettem a bevezetőben, a Mission Architect bizonyíték, nem ígéret, ugyanis mint Brian Clayton, a játék producere és vezetője elmondta, a nyílt béta második hetében már túllépték az 5000-es számot a történetek tekintetében, azaz kis fejszámolással ez azt jelenti, hogy 25 ezer missziót kreáltak a kreatív játékosok. Nem vitás, hogy ez fel fogja kicsit pörgetni a City of Heroest, azaz tényleg dicséretet érdemel az ötlet, és talán kedvet ad más készítőknek is hasonló mókák elkészítésére.
Link:
http://www.ryzom.com/en/ryzom_ring.html