Chris Taylor neve talán nem ismeretlen az "öreg" játékosok számára, hiszen olyan alkotásokat köszönhetünk neki, mint a Total Annihilation vagy a Dungeon Siege. Karrierje messzire nyúlik vissza, egészen a nyolcvanas évekig: első játéka, a Hardball II 1989-ben jelent meg, a Distinctive Software gondozásában. Innen a Cavedog Entertainment csapatához ment, ahol az 1996-ban megjelent, kultikus Total Annihilation munkálataiban vállalt vezető szerepet, ezzel megalapozva saját hírnevét a valós idejű stratégiák terén. Nem sokkal ezután, 1998-ban megalapította saját cégét, a Gas Powered Gamest, e stúdió szárnyai alól került ki a Dungeon Siege akció-szerepjáték, valamint a Total Annihilation szellemi örököse, a Supreme Commander, illetve ezek folytatásai. Bár a Dungeon Siege III már az Obsidian keze munkáját dicséri, ennek fejlesztése során Taylor csak tanácsadói szerepet vállalt. 2013-ban a „Wildman” projekt sikertelen gyűjtése után a Wargaming égisze alá került a Gas Powered Games, Taylor pedig a seattle-i stúdióban kapott munkát, mint menedzser – ekkor még sokan arra számítottak, hogy egy tankos stratégián dolgozhat, ám nem így lett.

Három hete lépett ki a World of Tanks kiadójának csapatából, amelyre komolyabb indokot nem adott, de elmondása szerint „itt volt az ideje, hogy odébb álljon” és nekikezdjen valami másnak. Az alma azonban nem esik messze a fájától, így továbbra is a videojátékos szakmában képzeli el a jövőjét, újra saját stúdiót alapít majd. Hogy mi lesz a következő nagy projektje, azt nem árulta el, mint ahogy a leendő stúdió nevét sem tudjuk egyelőre, mindenesetre kíváncsian várjuk, mivel rukkol elő az úriember.

chris-taylor.jpg