Chris Roberts és a Star Citizen csapata okkal ünnepli az új esztendőt, hisz 2014 végére 65 millió dollárnál is több pénzt gyűjtöttek a stúdió munkatársai, amiből a világ legösszetettebb űrszimulátorát fogják megalkotni – valamikor a jövőben, de idén már minden bizonnyal nem.
A Star Citizen bejelentésekor 2015 még nagyon távolinak tűnt, így Roberts az idei évre tette a játék befejezését. Igen ám, de akkor még tizedannyi tartalomról sem volt szó, mint most, így a Roberts Space Industries igazgatója az új évet köszöntő nyílt levelében már úgy beszél 2015-ről, mint az évről, amikor a program formát ölt, és nem elkészül – sőt, klasszikus értelemben véve sosem lesz kész a program.
Idén a támogatók már ki fogják tudni próbálni a Star Citizen FPS-modulját, belekóstolhatnak az MMOG-univerzumba, többen is irányíthatnak majd egy hajót az Arena Commander-módban, és a Squadron 42 címet viselő kampány első fejezetét is végigjátszhatják. Ez Roberts szerint azt jelenti, hogy a játék gyakorlatilag összeáll az esztendő végére, ami konyhanyelven az alfaváltozat megjelenéseként értelmezhető.
„A Star Citizen nem sprint, nem maraton. Nincs végleges célvonal, mint egy tradicionális játék esetében. A Star Citizen egy életforma, ami addig marad fenn, amíg a közössége szeretné.” – zárta sorait Roberts.
Roberts 2015 karácsonya:
Emberek! Köszönet, hogy eddig eljutottunk. Az a 180 millió dollár ami eddig összejött rengeteg új lehetőséget biztosít a számunkra. Azért jövőre csak egy Alpha 2 verzió jelenhet meg. Hiszen ezen pénzből további modulokat fejlesztünk a játékhoz, ehhez pedig további 5 studiót kell létrehoznunk. De látom 2017-ben a játék olyan formában lesz, hogy azt lehessen mondani, na már látok valamit.
Roberts 2016 szeptember:
Megint köszönet, a már-már 297 millió dollár elképzelhetetlennek tűnt, de sikerült, ezzel pedig egészen új távlatok nyílnak előttünk. Azonban ezen fejlesztésekhez a játék alapjait újra kell írnunk, hiszen most olyan mint egy kis macska mely nem tud leteríteni egy zebrát. Szóval a cél, hogy oroszlánok legyünk.
Roberts 2016 karácsonya:
Mit mondjak? Ez a 370 millió elképzelhetetlen. Először is felfogadjuk a világ legjobb fogatókönyv íróit, hogy írjanak a játéknak egy epikus méretű sztorit a mostani asylum szintű helyett. Továbbá még több tízezer embert kell felfogadnunk és további studiókat is nyitnunk, illetve egy külön komplekszumot építeni a gigászi mérető fejlesztéshez. És legutolsó sorba az új központi székhelyünk elé meg tudjuk építeni az úrhajók(amikből már 210 van) valós méretű megfelelőjét.
Robert 2017 tavasza:
Újabb mérföldkő 501 millió dollár. Lenyűgöző. Most már további 71új modult fogunk tudni berakni a játékba. Ezek közt lesz a belső növény szimulátor mód, melyben 301 bolygón feltalálható növények egyikébe bújva hajthatunk végre küldetéseket. Sajnálatos módon kell megemlítenem, hogy így csúszni fogunk, nem csak az előbb leírt modulok megvalósítása, hanem mivel a játék új motorjának kívül mindent újra kell írunk, hogy még fejlettebb és még jobb élményt nyújtson a megjelenéskor. További rossz hír, hogy idén nem lesz nyílt tesztelhető Alpha verzió. Köszönöm az eddigi támogatást!
Roberts 2018 újév napja:
824 millió dollár! már a kórházba kerültem a szívroham miatt amikor ezt megláttam. Köszönet. Most kivételesen örömhírrel számolhatok, idén lesz az Alpha 3 melyben a valuta váltó rendszer lesz tesztelhető. Most már biztosan mondhatom a fejlesztés végét.
Roberts fia 2024 ősz:
4,52 milliárd dollár. Sajnos apámat-e számok láttán elvitte a szívroham. De büszkén jelenthetem, hogy most már 10 ország teljes lakossága a játékon dolgozik. Elkészült idén már az összes azaz 321451 űrhajó élet nagyságú modellje, melyet a megtekintése céljából létrehozott múzeumban meg lehet tekinteni, és kérek mindenkit ne ijedjenek meg a magas áraktól, ez csak a további támogatásokat jelenti. Illetve azt is bejelenthetem, hogy a fejlesztők lukszus körülményei biztosíthatják, hogy napi 5 órában megfelelő tempóban folyjon a fejlesztés. És a legjobb hírt a végére: talán 2 év múlva megjelenhet a játék.
Roberts fia 2025 karácsony:
Már nem, sok értelme van közölni a támogatói egyenleget közölni. Ezer hála azon millió játékos támogatásának akik a kezdetek óta velünk vannak, de ezt már nem is kell mondanom mert ők is tudják. Idén elértük azt a szintet, hogy a játék A szimulátor néven kerülhetett be a nagy könyvbe. Hiszen most már egy teljes galaxist szimulál le teljesen. Egyszerűen mindent szimulál ezen galaxisban. Az FPS TPS RPG TBS és stb játék módokat is sikeresen használja. Azonban most egy rossz hírrel kel zárnom e sorokat: mivel idén már új konzolgeneráció jelenik meg ezért arra fejlesztjük a játékot, mely sajnos további csúszással járhat. Köszönet, és további támogatást.
Roberts fia 2027 nyara:
A projektet töröltük! De csak azért, hogy az eddig felhasznált anyagot egy új még nagyobb játékba tegyük át, mely minden idők legnagyobb játéka lesz. Ezért újra kezdjük a finanszírozást az új játékhoz, természetesen a 50 milliárd dollárt is melyet eddig gyűjtöttünk hasznosítjuk majd.
Gipsz Jakab üzenete 2027 karácsonya:
A túlvilágra küldöm mindet! Nem igaz, hogy nem tudták befejezni! Már a fejlesztők unokái is ezt a játékot csinálták, de viszont egyre lassabban készült. Arról ne is beszéljünk, hogy az összes fejlesztő milliomosként élt és már a végén valójában sz*rtak a fejünkre. Áhh megyek is inkább....
BBC News 2028(?):
A világunkat ma atomtámadás pusztította el. Azok akik túlélték jó ha tudják, hogy azon elégedetlen játékosok voltak akik Gipsz Jakabot követve el tették láb alól a csaló Star Citizen fejlesztőket, azonban mivel a játékot már a fél világ fejlesztette így az atom volt az egyetlen megoldásuk.
A starbound nem tudom jó példa erre, de az a játék a bejelentés előtt már 2 éve fejlesztés alatt volt és 2012 ben jelentették be az alfát, majd végül 2013 ban már "bétában" van a játék. Egy egyszerűbbnek nevezhető 2ds játék és messze nem olyan összetett, mint a star citizen.
A közösségi támogatásnál az a gyakoribb példa, hogy az embereknek kevés a türelmük, de ide főleg olyanok fizettek be pénzeket, akik azt akarták, hogy a játék bő és összetett legyen, ennek megfelelően a játékkal szembeni elvárás és igények is nőttek. Nem fognak meglépni a pénzzel, ha valaki ettől tartott, mert nem ilyen jellegű cég és volt alkalmam párszor konzultálni is velük. Egyszerűen csak nagy lesz a játék és tolják bele a pénzt és ez értelemszerűen még több lehetőséget enged nekik, ezért sem tudnak egy alfánál többet kiadni. Annyit tudnának csinálni, hogy kiadnak valamit "késznek" nevezve és dlcben vagy patchekben bővítik a játékot.
A starbound nem tudom jó példa erre, de az a játék a bejelentés előtt már 2 éve fejlesztés alatt volt és 2012 ben jelentették be az alfát, majd végül 2013 ban már "bétában" van a játék. Egy egyszerűbbnek nevezhető 2ds játék és messze nem olyan összetett, mint a star citizen.
A közösségi támogatásnál az a gyakoribb példa, hogy az embereknek kevés a türelmük, de ide főleg olyanok fizettek be pénzeket, akik azt akarták, hogy a játék bő és összetett legyen, ennek megfelelően a játékkal szembeni elvárás és igények is nőttek. Nem fognak meglépni a pénzzel, ha valaki ettől tartott, mert nem ilyen jellegű cég és volt alkalmam párszor konzultálni is velük. Egyszerűen csak nagy lesz a játék és tolják bele a pénzt és ez értelemszerűen még több lehetőséget enged nekik, ezért sem tudnak egy alfánál többet kiadni. Annyit tudnának csinálni, hogy kiadnak valamit "késznek" nevezve és dlcben vagy patchekben bővítik a játékot.
Én tudok várni, részben mert nem fizettem a játékért, másrészt van már némi betekintésem, hogy egy játék mennyi ideig készülhet és mivel mennyi munka van, szóval nem olyan egyszerű a játék készítés sem.
Én tudok várni, részben mert nem fizettem a játékért, másrészt van már némi betekintésem, hogy egy játék mennyi ideig készülhet és mivel mennyi munka van, szóval nem olyan egyszerű a játék készítés sem.
A fejlesztés meg 2 éve tart ...mégis mit mutassanak egy alfán kívül ?
A saját hülyeségeddel idegesíted magadat . :D
Messze kevés, hogy 2 év alatt, közösség által finanszírozva (a "játék" komolyabb anyagi támogatását sem most hozta a jézuska, már legalább 1 éve röpködnek a milliók..) még mindig csak annyit tudnak felmutatni, hogy tudsz repkedni egy négyzetben meg ez-az. Egy modder csapat ennek a háttérnek jóóóval a töredékével pár hónap alatt összehozza azt, amit eddig ők mutattak a programból.
Roberts 2015 karácsonya:
Emberek! Köszönet, hogy eddig eljutottunk. Az a 180 millió dollár ami eddig összejött rengeteg új lehetőséget biztosít a számunkra. Azért jövőre csak egy Alpha 2 verzió jelenhet meg. Hiszen ezen pénzből további modulokat fejlesztünk a játékhoz, ehhez pedig további 5 studiót kell létrehoznunk. De látom 2017-ben a játék olyan formában lesz, hogy azt lehessen mondani, na már látok valamit.
Roberts 2016 szeptember:
Megint köszönet, a már-már 297 millió dollár elképzelhetetlennek tűnt, de sikerült, ezzel pedig egészen új távlatok nyílnak előttünk. Azonban ezen fejlesztésekhez a játék alapjait újra kell írnunk, hiszen most olyan mint egy kis macska mely nem tud leteríteni egy zebrát. Szóval a cél, hogy oroszlánok legyünk.
Roberts 2016 karácsonya:
Mit mondjak? Ez a 370 millió elképzelhetetlen. Először is felfogadjuk a világ legjobb fogatókönyv íróit, hogy írjanak a játéknak egy epikus méretű sztorit a mostani asylum szintű helyett. Továbbá még több tízezer embert kell felfogadnunk és további studiókat is nyitnunk, illetve egy külön komplekszumot építeni a gigászi mérető fejlesztéshez. És legutolsó sorba az új központi székhelyünk elé meg tudjuk építeni az úrhajók(amikből már 210 van) valós méretű megfelelőjét.
Robert 2017 tavasza:
Újabb mérföldkő 501 millió dollár. Lenyűgöző. Most már további 71új modult fogunk tudni berakni a játékba. Ezek közt lesz a belső növény szimulátor mód, melyben 301 bolygón feltalálható növények egyikébe bújva hajthatunk végre küldetéseket. Sajnálatos módon kell megemlítenem, hogy így csúszni fogunk, nem csak az előbb leírt modulok megvalósítása, hanem mivel a játék új motorjának kívül mindent újra kell írunk, hogy még fejlettebb és még jobb élményt nyújtson a megjelenéskor. További rossz hír, hogy idén nem lesz nyílt tesztelhető Alpha verzió. Köszönöm az eddigi támogatást!
Roberts 2018 újév napja:
824 millió dollár! már a kórházba kerültem a szívroham miatt amikor ezt megláttam. Köszönet. Most kivételesen örömhírrel számolhatok, idén lesz az Alpha 3 melyben a valuta váltó rendszer lesz tesztelhető. Most már biztosan mondhatom a fejlesztés végét.
Roberts fia 2024 ősz:
4,52 milliárd dollár. Sajnos apámat-e számok láttán elvitte a szívroham. De büszkén jelenthetem, hogy most már 10 ország teljes lakossága a játékon dolgozik. Elkészült idén már az összes azaz 321451 űrhajó élet nagyságú modellje, melyet a megtekintése céljából létrehozott múzeumban meg lehet tekinteni, és kérek mindenkit ne ijedjenek meg a magas áraktól, ez csak a további támogatásokat jelenti. Illetve azt is bejelenthetem, hogy a fejlesztők lukszus körülményei biztosíthatják, hogy napi 5 órában megfelelő tempóban folyjon a fejlesztés. És a legjobb hírt a végére: talán 2 év múlva megjelenhet a játék.
Roberts fia 2025 karácsony:
Már nem, sok értelme van közölni a támogatói egyenleget közölni. Ezer hála azon millió játékos támogatásának akik a kezdetek óta velünk vannak, de ezt már nem is kell mondanom mert ők is tudják. Idén elértük azt a szintet, hogy a játék A szimulátor néven kerülhetett be a nagy könyvbe. Hiszen most már egy teljes galaxist szimulál le teljesen. Egyszerűen mindent szimulál ezen galaxisban. Az FPS TPS RPG TBS és stb játék módokat is sikeresen használja. Azonban most egy rossz hírrel kel zárnom e sorokat: mivel idén már új konzolgeneráció jelenik meg ezért arra fejlesztjük a játékot, mely sajnos további csúszással járhat. Köszönet, és további támogatást.
Roberts fia 2027 nyara:
A projektet töröltük! De csak azért, hogy az eddig felhasznált anyagot egy új még nagyobb játékba tegyük át, mely minden idők legnagyobb játéka lesz. Ezért újra kezdjük a finanszírozást az új játékhoz, természetesen a 50 milliárd dollárt is melyet eddig gyűjtöttünk hasznosítjuk majd.
Gipsz Jakab üzenete 2027 karácsonya:
A túlvilágra küldöm mindet! Nem igaz, hogy nem tudták befejezni! Már a fejlesztők unokái is ezt a játékot csinálták, de viszont egyre lassabban készült. Arról ne is beszéljünk, hogy az összes fejlesztő milliomosként élt és már a végén valójában sz*rtak a fejünkre. Áhh megyek is inkább....
BBC News 2028(?):
A világunkat ma atomtámadás pusztította el. Azok akik túlélték jó ha tudják, hogy azon elégedetlen játékosok voltak akik Gipsz Jakabot követve el tették láb alól a csaló Star Citizen fejlesztőket, azonban mivel a játékot már a fél világ fejlesztette így az atom volt az egyetlen megoldásuk.
A fejlesztés meg 2 éve tart ...mégis mit mutassanak egy alfán kívül ?
A saját hülyeségeddel idegesíted magadat . :D
A fejlesztés meg 2 éve tart ...mégis mit mutassanak egy alfán kívül ?
A saját hülyeségeddel idegesíted magadat . :D