A Carmageddon: Reincarnation kickstarteres gyűjtése sikerrel zárult, hiszen nem csak a kívánt összeget sikerült összegyűjteni, hanem annál még többet is, ami azt jelenti, hogy extra lehetőségekkel bővülhet a játék. Természetesen az, hogy több minden kerül a játékba, azzal jár, hogy a csapat nem tudja tartani a megjelenésre vonatkozó eredeti terveit.
A hivatalos oldalon még karácsony környékén megjelent közleményből kiderült, hogy a fejlesztők az év nagy részét munkával fogják tölteni, vagyis leghamarabb csak az év végén, vagy 2014 elején fog megjelenni a program, míg az Androidra írt első Carmageddonra még többet kell várni, ez ugyanis háttérbe szorult. Jó hír viszont, hogy a munkálatok egészen jól haladnak, hiszen a csapat egy teljesen új motort írt, ami támogatja a RAGE-ben is látott megatextúrákat, a mesterséges intelligencia, a bónuszok és az Action Replay már félig kész, illetve a pályák és kocsik száma is szépen gyarapszik.
A hivatalos oldalon még karácsony környékén megjelent közleményből kiderült, hogy a fejlesztők az év nagy részét munkával fogják tölteni, vagyis leghamarabb csak az év végén, vagy 2014 elején fog megjelenni a program, míg az Androidra írt első Carmageddonra még többet kell várni, ez ugyanis háttérbe szorult. Jó hír viszont, hogy a munkálatok egészen jól haladnak, hiszen a csapat egy teljesen új motort írt, ami támogatja a RAGE-ben is látott megatextúrákat, a mesterséges intelligencia, a bónuszok és az Action Replay már félig kész, illetve a pályák és kocsik száma is szépen gyarapszik.