Az Activision nem arról ismert, hogy parlagon hagyna egy akkora piacot, mint Kína. Még abban az esetben sem, ha az adott ország vezetősége nem igazán nyitott a nyugati termékekre. Nos, úgy néz ki, hogy sok-sok év tárgyalás és ügyeskedés után Bobby Kotick vállalata megtalálta a módját, hogy sikerre vigye legnagyobb franchise-át, a Call of Dutyt Kínában is.
Anno 2010-ben hallottunk először pletykákat egy Call of Duty Online című projektről, majd aztán újra és újra előkerült a furcsa elnevezés, de a kiadó csak nem akart hivatalos bejelentést tenni. Egész mostanáig, mikor is leleplezték, hogy a Call of Duty Online egy, az eddigi CoD-okból összeollózott F2P shooter lesz, mely Kínában fog megjelenni az Activision és a Tencent közreműködésével.
Sajnos egyéb részletek egyelőre nem ismertek, a fenti kép is csak egy kiollózott változata a játék teaser oldalán látható anyagnak. Azért ha valaki olvas kínaiul, ossza meg a kommentek között, hogy mit írnak a szájton.
Friss: Idő közben megérkezett az első játékmenet-videó a programból, igaz, elég gyenge minőségben. Jó szórakozást!
Jó látni lentebb ezt a sok Kína-szimpatizánst. Mit nyavajogtok azon, mit ad ki az Activision Kínában? Még szép, hogy pénzt akarnak keresni, hiába F2P. Mondogassátok magatokban: játékIPAR...
Money + Money + Money = CoD Skill