- Az Activision nem bánja, ha a régebbi címek jobban futnak
- Ezért is adnak ki olykor újabb DLC-t a régebbi epizódokhoz is
- Amíg fogy a Call of Duty, ők nem panaszkodnak
A Call of Duty sorozat népszerűsége csökken, ez vitathatatlan. Bár az Infinite Warfare azért nem fogyott rosszul, már nem ért el olyan lehengerlő eredményeket, mint elődei, sőt amikor a Black Ops 2 Xbox One-on visszafelé kompatibilissé vált, még be is előzte áprilisban az eladások terén.
Az Activision vezérigazgatója, Eric Hirshberg azonban ezt nem bánja, árulta el a GamesIndustrynak, mert a Call of Duty egyedülálló helyzetben van a kultúrában a versenytársaihoz képest éves kiadási menetrendjével és azzal a ténnyel, hogy minden évben az eladási toplisták élén nyit és ott is marad egy időre. Az Infinite Warfare például nyolc héten át volt a legkelendőbb játék, de az Egyesült Államokban is ez lett 2016 legjobban fogyó dobozos, konzolos címe.
Eme egyedülálló lehetőségeknek hála egyszerre több világ létezhet a sorozaton belül egyazon időben, és emiatt az Activision politikája meglehetősen egyszerű lett: „amíg játszanak a Call of Dutyval, mi örülünk.”