Bruno Bonell: Lezárult egy fejezet!Bruno Bonnell vegyészmérnöki, majd közgazdász diplomát szerzett, míg a „tranzisztorkor hajnalán” őt is, sok más akkori kortársával együtt be nem szippantotta a számítógép- és játékipar. 1983 júniusában, 25 évesen megalapította Christophe Sapet és Thomas Schmider nevű barátaival az Infogrames játékcéget - és innentől kezdve nem volt megállás. A cég egyre erősebb lett, a ’90-es évek közepére hatalmas vállalattá nőtt, mely kihasználva az új korszak lehetőségeit, óriási felvásárlásokba kezdett: 1996-ban az Ocean Software felvásárlásával megszerezte a brit-, majd 1999-ben az Ozisoft többségi tulajdonának megvételével az ausztrál piacot, ezután az USA felé fordult. 1999 végén övék lett az Accolade, a GT Interactive, és pár kisebb cég, összesen 280 millió dolláros beruházással. Ezután a kis armadillo (az Infogrames jelképállata, mely a hosszú életet szimbolizálja) karmait az Eidos felé nyújtotta ki, ám az kicsúszott kezei közül, így aztán lecsapott a Hasbróra, és 100 millió dollárért bekebelezte azt, ezzel nemcsak a MicroProse-hoz jutott hozzá, hanem az Atarihoz is. 2001 októberében jelentették be, hogy nem hagyják veszendőbe a nagynevű márkát, és felveszik az Atari nevet, bár a holding továbbra is Infogrames Entertainment néven fut tovább.

Bonnell kemény kézzel vezette a céget, voltak nehéz pillanatok, de mindig sikerült révbe érni. 24 éven át volt - kisebb pozícióbeli cserékkel – az Infogrames Entertainment elnöke, vezérigazgatója és motorja, valamint az Atari csoport első embere. A mai bejelentésében a következőket mondta: „Érthető érzelmekkel, de a jövőjébe vetett hittel hagyom el az Infogramest, miután 24 évet töltöttem el e csoport felépítésével, melyben az összes team segítségemre volt. Együtt képesek voltunk megmutatni a cég erejét és képességét a megújulásra, még a legnehezebb szituációkban is. Egy vállalkozói periódus után elérkezett a logikus pillanat az üzleti fejlesztésre. Itt az idő, hogy az Infogrames előrelépjen egy olyan ígéretes piacon, mint az interaktív szórakoztatóipari biznisz, és meghódítsa azt.”

Az új elnök a 2007 januárjában már igazgatói kinevezést kapott Patrick Leleu lesz, aki a csoport számára új, dinamikus változásokat ígért. Leleu korábban a Bouygues Telecom és a Noos kábelhálózat elnöke volt, így valóban egy üzleti szellemű, menedzsertípusú vezetőt kap a cég. Az biztos, hogy egy nagy fejezet lezárult - és bízunk benne, hogy egy újabb fejezet nyílik meg...