Nincs gépigény, se demó információ, sőt, még csak pár izgalmas, vadonatúj képet sem tudunk átnyújtani; aki ilyesmire vágyik, az azonnal hagyja abba az olvasást, és kezdjen bele valami félelmetesbe - nem is tudom, menjen ki a sápatag őszi napsütésbe, nőzzön / pasizzon, vagy ne adj isten menjen el bulizni. Akit azonban nem rémítettem el eléggé, kapaszkodjon meg: kiderült, hogy a Brothers in "statikus" Arms játék legújabb része, a pokoli autópálya - hehe, borzalmasan hangzik magyarul - 2007 végéről el lett napolva 2008 első felére. Karácsonykor tehát nem terelgethetjük a 101-es légideszantos alakulatot a karácsonyfa alá, hogy lopja el a fritzek plüss Wolfenstein-figuráit. Aki mindenképpen fegyverropogással szeretné ünnepelni a karácsonyt, így kénytelen lesz elutazni egy fejlődő országba, vagy választani valami mást a kínálatból - bár olyan kevés második világháborús szoftver jelenik meg mostanság, hogy tényleg nehéz választani...
Brothers in Arms: a titkos akta
Ma ilyen szupertitkos napunk van - az EA emberei után az Ubisoft francia futára esett össze a küszöbön, de pánikra semmi ok, takarítóink még azelőtt lerendezték, hogy elakadt volna benne a pizzás fiú. Meg kiderült valami a BiA legújabb részéről is.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Brothers in Arms: Hell's Highway megjelenés:
2008. október 10.
Brothers in Arms: Hell's Highway gépigény:
CPU: 2600 MHz,
RAM: 1024 MB,
VGA: 128 MB,
HDD: 8 GB
pl.: N.B.L.= Napelemes Bányász Lámpák
régen pl ez volt a CoD klánunk csak poénból pár haverral
azért brutál név
itt vagyok én
kitaláltad már a klánnevünket ??
mert beígértél vmi értelmeset
Mellesleg egy kis extra rossz hír. Botman (az egyik fejlesztő írta egy kommentbe:
"I don't think we are doing a public beta test. We have an internal "Alpha" build, and "Beta" build before the game reaches "Release Candidate" stage.
It sounds like the reporter assumed that "Beta" means "Public Beta Test". Those aren't necessarily the same thing. "
Tehát a riporter, aki eredetileg beszámolt erről, valószínűleg félreértette a dolgot és azt hitte, hogy a Béta állapot elérése azt jelenti, hogy lesz publikus béta teszt is. Még egy másik fejlesztő is erre utaló kommentet fűzött hozzá, szóval úgy tűnik béta nélkül kell átvészelni az időt jövő év elejéig. Igaz, Randy Pitchford még nem írt semmit azóta, de nem hiszem, hogy ő mást mondana.
De akkor legalább infót mondjanak a játékról addig.
már olyan közel volt megjelenés
áááá
ezt most sajnálom de legaalább sokkal jobb lesz majd a játék
de akkor is később
Egyébként meg nem értem, mire fel megint ez a "sok a 2. vh-s fps" szöveg... Szerintem nincs sok belőlük (CoD, MoH + BiA és ennyi, illetve előbbi már ki is szállt ebből a körből sajnos -Fall of Liberty is alternatív cucc, tehát ezt sem venném ide).
Se Crysis Se Cod4 , most meg már ez is ki esik.Utobbi kettöre még lehet esélyünk de azok alá nagyon erős gép kell de akkor is ha késik hiába van jo gépünk,nem tudunk velük játszaniÉs nem csak mi esünk el a jó játékoktol hanem ök is elesnek a nagy bevételtől
Pedig az Ubi Softnak nem ártana egy kis pénz siker
Na mindeg de ha már csusznak akkor legyenek jók és tökéletes a játékok
Fogadjunk majd a ratyi uj NFS és majd egy uj ratyi Sims-ek közül lehet majd válogatni a boltokban'
JÖVŐRE! hihihi
AVE