- Pixel art kalandjáték készül a filmből
- Alkotója most betekintést enged a projektbe
A 2D animátor és point-and-click játékfejlesztő Mathieu Ratier a Twitteren ízelítőt adott az 1960-as klasszikus, Alfred Hitchcock –féle Psycho nem hivatalos játékadaptációjából. Korábban már bemutatta a projektet, amikor azt nyilatkozta, hogy "csak egy pixel art illusztrációnak kellett volna lennie", de azóta egy teljes point-and-click kalanddá fejlődött. A betekintés ugyan rövid, de a fekete-fehér pixel art stílus valóban megragadja a Hitchcock-filmben látott Bates Motel sötét, baljós képi világát. A klipben látható jelenet a film egy meglehetősen korai pillanatának adaptációja, amikor Marion Crane először találkozik Norman Batesszel. Ratier nagy figyelmet fordított a film részleteire, hiszen a felhasznált párbeszédek egyenesen a filmből származnak.
Here is a sneakpeek of my unofficial adventure game from Psycho for #TrailerTuesday#indiegames #pointandclick #hitchcock #pixelart pic.twitter.com/869J1qNeru
— Mathieu Ratier (@MathieuRatier) May 31, 2022
Ez messze nem Ratier első point-and-click projektje. Korábban, 2019-ben adta ki a komikus Slipman című játékot, amelyben egy, a lakásából alsóneműben kizárt férfit követ, akinek fel kell fedeznie az épület különböző emeleteit, hogy visszakerüljön az otthonába. Nem sokkal a Slipman megjelenése után azt is elárulta, hogy egy új, liftben játszódó horrorisztikus point-and-click játékon dolgozik (Hell)evator címmel, amely böngészős játékként már játszható, bár az itch.io oldalán még mindig befejezetlen munkaként van megjelölve.