Az elmúlt napokban tömegesen érkeztek az olyan bejelentések, miszerint egy kooperatív meccs közben a játékos karaktere nyomtalanul eltűnt. Ez először még egy egyszerű bakinak is lehetett volna nézni, azonban később kiderült, hogy egy komolyabb programhiba húzódik meg a háttérben.
A rajongók észrevették, hogy a mentésfájljuk módosításával hozzáférhetnek a játék egy titkos nehézségi szintjéhez, melyben a karakterünk nem éledhet fel, ha leterítik az ellenfelek. Ez önmagában még nem volna különösebb probléma, de akkor már fokozottan bajos a dolog, mikor az ilyen nehézségi szinten játszó emberek a multiplayer szekció felé veszik az irányt -- ugyanis az is elveszíti a karakterét, aki egyébként nem módosított a játékán.
A Gearbox az esetet szabotázsnak nevezte, s arra intette a játékosokat, hogy ameddig nem jelenik meg a hitelesítésre már beadott tapasz, csak olyanokkal játszanak online, akiket ismernek, illetve kilépéskor válasszák a Save and Quit opciót. Más platformokon nem jelentettek ilyen, vagy ehhez hasonló eseteket.
A rajongók észrevették, hogy a mentésfájljuk módosításával hozzáférhetnek a játék egy titkos nehézségi szintjéhez, melyben a karakterünk nem éledhet fel, ha leterítik az ellenfelek. Ez önmagában még nem volna különösebb probléma, de akkor már fokozottan bajos a dolog, mikor az ilyen nehézségi szinten játszó emberek a multiplayer szekció felé veszik az irányt -- ugyanis az is elveszíti a karakterét, aki egyébként nem módosított a játékán.
A Gearbox az esetet szabotázsnak nevezte, s arra intette a játékosokat, hogy ameddig nem jelenik meg a hitelesítésre már beadott tapasz, csak olyanokkal játszanak online, akiket ismernek, illetve kilépéskor válasszák a Save and Quit opciót. Más platformokon nem jelentettek ilyen, vagy ehhez hasonló eseteket.