- Bobby Kotick magazinokat vásárolt volna fel
- A negatív sajtóvisszhang csökkentésére
Az újonnan felvásárolt Activision Blizzard egyelőre továbbra is rendezetlen botrányainak leleplezésében nagy szerepet játszottak többek között a médiumok, melyek elég gyakran negatív kritikákkal illették a céget és annak vezetőit.
A The Wall Street Journal jelentése szerint Bobby Kotick elég sajátos módon kísérelte volna meg csökkenteni a cég rossz sajtóvisszhangját, gyakorlatilag az azért felelős egyes magazinok felvásárlásával. Az Activision Blizzard CEO-jának kiszemeltjei között szerepelt például állítólag a Kotaku és a PC Gamer is.
1, Hogy lehet az, hogy épp a felvásárlás előtt tört ki a botrány, megtépázva a cég hírnevét és piaci értékét?
2, Eddig miért nem érdekelt senkit a nők helyzete a cégnél, ami az elmúlt hónapokban hirtelen nagyon fontos lett? (váratlanul kibukott valahogy, csodamód)
3, Ezután fog-e bárkit is érdekelni a nők helyzete a cégnél, vagy az akvizíció után minden megy tovább a megszokott úton? (lásd még: Ultimate weapon bevetése, majd mindenki megnyugszik)
4, Mi volt előbb: a tyúk vagy a tojás (aka: hirtelen jött egy ötlet a WC-n ülve, hogy vegyük már meg holnap az Activisiont)