A még 2024-ben megjelenő Indiana Jones and the Great Circle egy belső nézetes, FPS-megjelenítést használó akciójáték lesz, a fejlesztők szerint direkt azért, hogy olyan "egyedi élményt" nyújtson, amit más akció-kalandjátékokban, például az Unchartedben vagy a Tomb Raiderben nem találsz meg. Egy friss interjúban a készülő játék rendezője, Jerk Gustafsson beszélt a stúdió azon döntéséről, hogy miért ragaszkodtak az FPS-nézethez. "A belső nézetes játékmenet a MachineGames DNS-ének része, és meg akartuk nézni, hogyan használhatjuk ezt arra, hogy egy igazán magával ragadó élményt teremtsünk a világ leghíresebb régészének bőrébe bújva" – mondta Gustafsson.

"Ez is megkülönbözteti a mi játékunkat sok más akció-kalandjátéktól, így olyan egyedi élményt nyújt, amit sehol máshol nem találsz meg" – tette hozzá. Ennek ellenére az Indiana Jones and the Great Circle nem lesz végig FPS. Bizonyos részeknél – például mikor megmászunk egy falat – TPS-nézetre vált. Elsődleges FPS mivolta azonban kisebb felháborodást keltett a rajongók között, akik nem tudják mire vélni, hogy egy Indiana Jones-játék ilyen formában debütálhat. A korábbi, point & click kalandjátékos megvalósítás után Indy főként TPS-játékokban kutatott elveszett kincsek után, a Tomb Raider-klón tematika pedig egyáltalán nem állt rosszul a jó öreg régészprofesszornak. Nagy kérdés, hogy MachineGames meg tudja-e találni az arany középutat a kellő mennyiségű akció és nyugisabb, puzzle-megoldós játékmenet között vagy teljes mértékben egy Wolfenstein-szerű, parázs adrenalinbombát kapunk Indyvel a főszerepben.