Mindenhol 95% fölötti értékelések - kivéve talán pár online oldalt, amit a rajongók máris ostoroznak, kaszákkal - tömeghisztéria a fórumokon és a kockák közötti társas beszélgetéseken, elképzelt álmok, és azokat is űberelő játék: ez a BioShock. Jó látni, hogy a játékpiac nem csak a folytatásokra izgul, hanem az újdonságokra is vevő, bár talán nem ostobaság megjegyezni, hogy sokan vagyunk úgy, hogy a BioShock-ban nem csak az önálló játékot, hanem a játszhatatlanul pszihothriller hangulatú System Shock második részének elvadult folytatását látjuk. A demó már számítógépre is megjelent és egyöntetűen letaglózta a komplett internetet: érezhető csökkenés lett úrrá a nemzetközi sávszélességben, amelyet, jótékonyan és naivan írjunk fel azon pár millió ember számlájára, akik vagy a Live!-on egy konzol segítségével, vagy a natúr interneten, PC-jükkel felvértezve kíváncsiak voltak a szerep-akciójáték bemutatójára.
Amerikában már a boltok polcaira került a cucc, és remélhetőleg itthon sem kell már sokat várni arra, hogy felderíthessük Rapture rejtélyeit, elbeszélgethessünk egy kicsit Ryannel, ugyan miért épített egy víz alatti várost, mik azok a Big Daddy-k, és egyébként is, miért nem fizet közös költséget már vagy 60 éve? Persze, mint semmi, ez sem lehet tökéletes alkotás - pusztán csak az elmúlt pár év felhozatalából ez áll hozzá a legközelebb. Ügynökeink már jelentették, hogy Xbox 360-ra sikerült pár bugot benne felejteni a drágában - főképpen a kis hugik, és a nagy apusok érzékelésének problémáját (alig várom a magyarítást, jókat lehet majd rajta röhögni) - PC-re pedig úgy néz ki, a szélesvásznú megjelenítőkkel akadnak gondok, értsd: ezekben a felbontásokban az az abszurd helyzet állt elő, hogy 16:9-ben kevesebbet láthatunk a játéktérből, mint 4:3-as, klasszikus megjelenítőt birtokló barátaink. A fejlesztők már közölték: amint sikerül kipihenni a kiadás előtti hajszát - 24/7 dolgoztak valószínűleg a fiúk -, azonnal nekilátnak a probléma megoldásának, addig pedig... nos, ismeritek a torkos borz történetét?
Amerikában már a boltok polcaira került a cucc, és remélhetőleg itthon sem kell már sokat várni arra, hogy felderíthessük Rapture rejtélyeit, elbeszélgethessünk egy kicsit Ryannel, ugyan miért épített egy víz alatti várost, mik azok a Big Daddy-k, és egyébként is, miért nem fizet közös költséget már vagy 60 éve? Persze, mint semmi, ez sem lehet tökéletes alkotás - pusztán csak az elmúlt pár év felhozatalából ez áll hozzá a legközelebb. Ügynökeink már jelentették, hogy Xbox 360-ra sikerült pár bugot benne felejteni a drágában - főképpen a kis hugik, és a nagy apusok érzékelésének problémáját (alig várom a magyarítást, jókat lehet majd rajta röhögni) - PC-re pedig úgy néz ki, a szélesvásznú megjelenítőkkel akadnak gondok, értsd: ezekben a felbontásokban az az abszurd helyzet állt elő, hogy 16:9-ben kevesebbet láthatunk a játéktérből, mint 4:3-as, klasszikus megjelenítőt birtokló barátaink. A fejlesztők már közölték: amint sikerül kipihenni a kiadás előtti hajszát - 24/7 dolgoztak valószínűleg a fiúk -, azonnal nekilátnak a probléma megoldásának, addig pedig... nos, ismeritek a torkos borz történetét?
Ez csak a minimális gépigény, az optimális futtatáshoz ennél jóval erősebb gépre lesz szükséged!
Lécci segítsetek, kb hasonló problémám van mint minek3-nak, játszottam a biosakkal, meg az airborne demoval-al is, de egyszer csak mint vmi varázsütésre az airborne-ba elkezdett bebarmulni a játék, olyan volt mint neten a lag, ha balra mentem akkor elkezdett balra menni, de mikor elengedtem ment tovább, és a durva az, hogy ezután a biosakk is behalt, és egyszerűen nem értem mi a fene baja van, aszittem az egér a ratyi, de cod2-be minden jó volt, vmi hiba van az unreal engine 3-ba, vagy mi a fene, LÉCCI VKI SEGÍTSEN!!! Köszi!
A konfigom 3500+ Athlon 64, Galaxy 7300GT DDR3 256MB, 2GB 800Mhz Dual Channel RAM.
Gdoltam a driverre is a 162.18 volt fenn visszaraktam a 93. akárhányast de azzal is rossz
Elárulom vagy 4 krek jelent meg egysem jó:
1.Aktivációs kódot kér
2.Aktivációs kódot kér
3.Trójai
4.Ez valami steames marhaság de nem írom le a nevét nem reklámozzunk warezt. Úgy hogy kizárt hogy játszol szal csak ennyi vagy!!!!!
Nekem holnapra lesz meg. Friss ropogós, meleg
Hétvégén végig kell tolni
köszi
Nemtudom ki játszott a Tomb Raider: Angel of Darknessel, de ott nagyon jól megfigyelhető hogy a textúrák árnyékos részei szélén hatalmas mezőket kialakító zöld és lila foltok jelennek meg. Én ezt a portolás hibáinak tudtam be, de ez itt nem lehetséges.
Nos sajnos én is ezeket a foltocskákat, mezőscskéket látom. Ebben a játékban. És akkor indításnál direkt miniumra tekertem a grafikát. Hogy hát igen, megnézem. Majd meghótam ott helyben. Úgy akadt hogy az valami hihetetlen, alig láttam mi történik, a anyira laggolt hogy az egér elmozdítása kb ugy 10sec után történt meg. A grafika az Unreal (legeslegelső és az említett Angel of Darkness keveréke lenne. Na jó mondom, biztosan szar a gép. Azért feltekertem a grafikát maximumra hogy megnézzem milyen azért a max beállítás hogy viseli a gép, had szivassam egy kicsi. Nos szarul futott, ezek után már tényleg alig láttam hogy mi az isten történik velem a karakterem megszámlálhatatlan alkalommal ment a falnak.
És igen meglászott hogy javult a grafika. A textúrák felbontása gyönyörű lett, a felületek fénylettek és minden csodálatos volt, DE az árnyékok mentén még mindig ott virítottak a lila és zöld mezők, mintha valaki a sza.rt is kiverte volna belőlük
Ezek után 2 ötletem van.:
Azok az aranyos kis foltocskálk akkor tűnnének el ha egy igazi vérbeli dx10-es kártyám lenne, szegény 9.0kártyám meg nem bítrja rendesen megjeleníten ia dolgokat.
Vagy valami speciális gond van a gépemmel, valami pont olyan cucc van benne amit a játék rühell. Vagy valami..
Ötletek? : )
Aminek szüksége van rá, az a Crysis.
És ezt nem azért irtam,mert viszonylag egy jó játékom van,hanem azért mert igenis szeretném,hogy igényesek legyenek a játékok! És ebbe egyre jobban beletartozik a grafika! És igenis megérdemli a szem is a kényeztetést!
Szurilacra reagálva írtam ezt.