Egy játék fejlesztése során gyakori, hogy egy-egy karakter számos változáson átesik. A csapat művészei valahogy sosem elégedettek a késznek mondott változattal, s finomítanak rajta itt-ott -- ez teljesen normális és nagyon érdekes folyamat, főleg akkor, ha egy olyan játékról van szó, amit sokan kedvelnek.
Ilyen a BioShock: Infinite is, melynek női főszereplője, Elizabeth jóformán a szemünk láttára nyerte el végleges formáját, hiszen a 2010-es bemutatót követően legalább hétszer szabták át, a különleges képességekkel rendelkező lányt -- s most kiderült, hogy volt még egy variáció, amivel a tervezők még a munkálatok legeslegelején álltak elő.
Az eredeti elképzelés szerint Elizabeth nem egy fiatal lány lett volna, hanem egy érettebb nő, aki nem tud beszélni, csak mutogatva tudja vezérelni a szintén néma Bookert. Ken Levine szerint kezdetben azért tűnt ezt jó ötletnek, mert féltek a két karakter interakciójától, s bíztak abban, hogy így egyszerűbb lesz a kapcsolat, ám idővel szerencsére rájöttek arra, hogy a teljesen scriptelt társ és a szótlan kaland nem nyújt érdekes élményt, így kötve ki a végleges koncepciónál.