A BioShock 2 bejelentését követő sokkon már túl vagyunk, és talán sokak meg is békéltek azzal a ténnyel, hogy a folytatásban bizony a legelső Big Daddy lesz a főszereplőnk. A kezdetekben nehéz volt elképzelni, hogy fog kinézni a játékmenet ezzel a lomha teremtménnyel, de az első videó láttán minden fontosabb kérdésünkre választ kaptunk, most pedig a multiplayer mód rejtélye is megoldódott.
A folytatást fejlesztő 2K Marine nemrég szövetséget kötött az Unreal Tournamentet kitaláló Digital Extremes gárdájával, így nyugodtan kijelenthetjük, hogy a multiplayer minőségi és pörgős lesz. De persze vajnyi kevés volna egy egyszerű adok-kapok Rapture-ban, ezért a fejlesztők azzal az ötlettel álltak elő, hogy a többszemélyes módot a vízalatti város pusztulása előtti időkre teszik, ezzel bemutatva, milyen is volt a hely teljes pompájában, ráadásul egy-két apró titokra is fény derülhet majd, ha alaposan körbenézünk.
Az online csatákban a plazmidokat gyártó Sinclair Solutions egyik kísérleti alanyát fogjuk megtestesíteni, akit a küzdelmek során szerzett tapasztalati pontokkal tovább fejleszthetünk. Új plazmidokkal, tonikokkal és fegyverekkel gazdagíthatjuk arzenálját, valamint a kinézetét is megváltoztathatjuk ízlésünk szerint.
A folytatást fejlesztő 2K Marine nemrég szövetséget kötött az Unreal Tournamentet kitaláló Digital Extremes gárdájával, így nyugodtan kijelenthetjük, hogy a multiplayer minőségi és pörgős lesz. De persze vajnyi kevés volna egy egyszerű adok-kapok Rapture-ban, ezért a fejlesztők azzal az ötlettel álltak elő, hogy a többszemélyes módot a vízalatti város pusztulása előtti időkre teszik, ezzel bemutatva, milyen is volt a hely teljes pompájában, ráadásul egy-két apró titokra is fény derülhet majd, ha alaposan körbenézünk.
„A rajongók multiplayer módot kértek tőlünk és mi megadtuk nekik. Azzal, hogy a Digital Extremes készíti a BioShock 2 többjátékos módját, benne mindazzal, ami egyedivé teszi ezt a játékot, megadhatjuk azt a változatosságot és intenzitást, amit a rajongók megkövetelnek.” — Christoph Hartmann, a 2K elnöke.
Az online csatákban a plazmidokat gyártó Sinclair Solutions egyik kísérleti alanyát fogjuk megtestesíteni, akit a küzdelmek során szerzett tapasztalati pontokkal tovább fejleszthetünk. Új plazmidokkal, tonikokkal és fegyverekkel gazdagíthatjuk arzenálját, valamint a kinézetét is megváltoztathatjuk ízlésünk szerint.
Ööö, miről is beszélsz tulajdonképpen?
azért én óvatosan dobálóznék olyanokkal hogy az UT-ben buta az AI.A másik meg az h nem azt mondták h a multi egy UT klón lesz hanem csak annyit h pörgős és az UT fejlesztőgárdája készíti.Egyébként az UT sok-sok embernek bejön, az ész nélküli lövöldözésről meg annyit h attól még h neked nem megy mások rengeteg szép órát köszönhetnek ennek a játéknak.
Pörgősnek pörgős, na de ennyire? Az emberek, mint a poloskák rohangálnak ész nélkül, lőnek, és ennyi.
Nem is tetszett, úgyhogy uninstalláltam az egészet.
A Bioshocknak legalább van története, karakterfejlesztés, intelligens MI, fegyverfejlesztés, képességek, stb.
A Bioshock egy nagyon jó játék, de félek, ha ezek az Unrealosok készítik, akkor átmegy egy agyatlan hentelésbe az egész. Az pedig nem jó.