Meg kell mondanom, sokkal jobban élvezem a szóló játékokat, mint akármelyik multiplayer lövöldét. Elveszni egy jól megírt történetben nekem sokkal fontosabb, mint halomra gyilkolni sok-sok élő ellenfelet egy első vagy második világháborús harctéren. Szerencsére van néhány fejlesztőcsapat és kiadó, amely még komolyan veszi ezen játékokat, annak ellenére, hogy egyre inkább terjed a "játék, mint szolgáltatás" modell.
A Bethesda nem ezt az elvet követi, továbbra is remek egyszemélyes játékokat tervez készíteni és kiadni, erősítette meg a cég a honlapján. Fallout, Doom, Elder Scrolls széria, csak néhány cím, aminek a visszatérésére játékosok milliói várnak. A Rockville-ben székelő vállalat most kampányt indított, melyben azt a célt tűzték ki, hogy megmentik az egyszemélyes játékokat a játékosokkal együtt. Az alábbi rövid videóban az egykori Csodanő, Lynda Carter beszél. Bár a másfél perces anyag egy kissé érzelgősre sikerült, jól megragadja a lényeget: a szóló játékok egyre inkább háttérbe szorulnak, a multis címek pedig terjednek. Ezt pedig nem (mindig) jó látni.
Amúgy nem magáncég, annyira magán mint a többiek, vagyis van egy anyavállalatuk. A legtöbb játékfejlesztő cégnek van anya vállalata és néhány leányvállalatuk, maga a Bethesda is egy ilyen csapat, tehát nem csinálhat amit akar, az hogy a címben mi van és hogyan lett átvéve, nem jelent semmit, mert attól hogy angolul valami le van írva, attól még nem szentírás és ugyanúgy lehetnek benne hibák.
Amúgy meg nem kedvelem a Bethesdát sem.
Ez így ebben a formában nem igaz, a Bethesda (pontosabban a Bethesda Softworks) a ZeniMax leányvállalata, tehát nem magáncég (sosem volt az egyébként), úgyhogy ez egy erős túlzás, hogy nem felel a befektetőknek, az meg főleg, hogy azt csinál, amit akar.
Ez így ebben a formában nem igaz, a Bethesda (pontosabban a Bethesda Softworks) a ZeniMax leányvállalata, tehát nem magáncég (sosem volt az egyébként), úgyhogy ez egy erős túlzás, hogy nem felel a befektetőknek, az meg főleg, hogy azt csinál, amit akar.