A DICE Los Angelesi stúdiójának menedzsere, Fredrick Loving leginkább arról beszél a videóban, hogy milyen nagyszerű együtt dolgozni a svéd csapattal, és mennyire nagy lehetőségnek látja, hogy az EA birtokába kerültek a Star Wars licencek. Mindeközben újra megcsodálhatjuk a Battlefield 4 és a Star Wars 1313 lassan unalomig ismételt jeleneteit.
Hogy akkor mégis mi a hír? Az, hogy megerősítést nyert: a Medal of Honor-széria egykori megalkotói fognak a DICE-féle Star Wars játékon dolgozni, mi több, a Battlefield 4-be is besegítettek. A Medal of Honor: Warfighter csúfos bukása után az EA nem tehetett mást, mint megszüntette a Danger Close Gamest, alkalmazottait pedig átcsoportosította a frissen nyitott DICE Los Angelesbe – magyarul átnevezték a céget.
Nem ez az első újrakeresztelés a csapat életében. 1995-ben még DreamWorks Interactive-ként kezdték, legnagyobb sikerük a Playstationra kiadott eredeti Medal of Honor volt, de szorgosan ügyködtek a rosszabbnál rosszabb Jurassic Park játékokon is. (Trespasser, emlékszik még valaki?)
2000-ben újjászülettek EA Los Angeles néven, és tovább egyengették a Medal of Honor útját, jött az Allied Assault kiegészítője, a Spearhead, ezt követte a Pacific Assault, az European Assault, az Airborn és a Heroes 2 -- utóbbi kettő szépen kivégezte a MoH-szériát. De e csapatnak köszönhetjük a The Lord of the Rings: The Battle for Middle-earth két részét, a C&C 3: Tiberium Warst és a Red Alert 3-at is. 2010-ben aztán jött a Tiberian Twilight bukása, amely után újabb keresztelő következett, megszületett a Danger Close. Ezen a néven próbálták meg feltámasztani a Medal of Honort, mérsékelt sikerrel, de még eléggé sikeresen ahhoz, hogy elkészüljön a Warfighter. Sajnos, a játék annyira gyenge lett, hogy a sorozat újra parkolópályára került, és befejeződött a Danger Close rövid pályafutása.
Idén az EA megkapta a Disney-től Star Wars jogait. A kiadó úgy döntött, a három részre szétosztott licenc DICE-ra eső részét egy vadonatúj stúdióra bízza, ez lett a DICE Los Angeles, a Danger Close szellemi utódja. Segítettek a Battlefield 4-ben, de az első saját fejlesztésű játékuk az új Star Wars lesz, talán pont a régóta várt Battlefront 3. Hogy ez nekünk jó vagy sem, az még a jövő zenéje.
Ez nem olyan jó hír.
Az Airborne egy korrekt játék volt, amibe maximum a hosszába lehet belekötni, no meg a végén megjelenő szuper nácikba.
ON
Szóval, Star Wars játékot fog készíteni egy olyan csapat, akiknek 0 kreativitásuk van, és a Warfighterből kiindulva még a programozással is gondjaik vannak. Biztató.
A MOH Airborne-t meg még mindig nem értem hogy miért is lett gyenge, én egyszerűen imádtam.