A keddi napon debütált patch igen korrekt méretű — nem is értjük, miért nem csaptak hozzá még két pályát, és adták el Team Fortress 3 címen. A frissítési lista hatalmas, és három, fő témát érint. Általános, mesterlövész, és kém; szemezgessünk hát ezekből egy cseppet!
Az osonkodás és a hátba döfködés nagymesterei az ezelőtti, hatalmas frissítésben gyakorlatilag számtalan bugot is kaptak az új eszközök mellé, ezek közül a mozgás nélkül feltöltődő láthatatlanságot okozó órán eszközöltek számtalan javítást, példának okáért ésszerűbb feltöltöttség-csökkenést zuhanásnál, valamint ugrásnál, és reális visszatöltődési sebességet akkor, ha épp nem rejtőzködünk.
Robin Hood... akarom mondani, a mesterlövész barátunk is megkapta a maga kis kiegyensúlyozásait, ez főképp az íját (kritikus támadásnál immáron korrekt sebzés járul a vessző mellé) és a különböző achievementeket érinti.
Az általános szekcióba számtalan, idáig hiányolt dolog került: többek között most már beállíthatjuk az összes modellt jobb- vagy balkezes fegyvertartásra, de javításra került például a halálanimációk aránya is (mostantól fogva csak minden negyedik hulla esik össze egy látványos mozdulatsort követően), illetve jó pár, fagyást eredményező apróság.
A teljes listát ide klikkelve olvashatjátok el — persze angolul.
Az osonkodás és a hátba döfködés nagymesterei az ezelőtti, hatalmas frissítésben gyakorlatilag számtalan bugot is kaptak az új eszközök mellé, ezek közül a mozgás nélkül feltöltődő láthatatlanságot okozó órán eszközöltek számtalan javítást, példának okáért ésszerűbb feltöltöttség-csökkenést zuhanásnál, valamint ugrásnál, és reális visszatöltődési sebességet akkor, ha épp nem rejtőzködünk.
Robin Hood... akarom mondani, a mesterlövész barátunk is megkapta a maga kis kiegyensúlyozásait, ez főképp az íját (kritikus támadásnál immáron korrekt sebzés járul a vessző mellé) és a különböző achievementeket érinti.
Az általános szekcióba számtalan, idáig hiányolt dolog került: többek között most már beállíthatjuk az összes modellt jobb- vagy balkezes fegyvertartásra, de javításra került például a halálanimációk aránya is (mostantól fogva csak minden negyedik hulla esik össze egy látványos mozdulatsort követően), illetve jó pár, fagyást eredményező apróság.
A teljes listát ide klikkelve olvashatjátok el — persze angolul.
A Hunstman miatt örülök hogy van bal kéz végre.
És most indítom is a STEAM-ot, had lőjön a cucc
VALVe