A bejelentés óta megosztotta a közönséget a Battlefield: Hardline, a sorozat rabló-pandúr mellékhajtása, amelyet az elmúlt hat napban bőségesen volt lehetőségünk letesztelni a nyílt béta keretében. A játékosok százai távoztak első kézből szerzett tapasztalatokkal a játékot, és annak, tavaly nyár óta végrehajtott javításait illetően -- a megosztó jelleg azonban továbbra is megvan. Meg is kérdezzük most tőletek:
- PC
- XBOX 360
- XBOX One
- PS3
- PS4
Hogy tetszett a Battlefield: Hardline bétatesztelés?
Te beneveztél a bétára, és ha igen, mennyit játszottál? Volt, ami meggyőzött arról, hogy ezt beszerezd, vagy kihagyod a játékot? Véleményedet várjuk a kommentek között.
A mechanic (bf4-ben engineernek felelne meg) ismét szinte a legjobb választás a gránátvető miatt, noha a fegyverválasztékban ezt próbálták balancolni több-kevés sikerrel, mert hiába nem sebez annyit, mint egy assault rifle, ha valamivel pontosabb, mivel nem ugrik ki a kezedből (pl: AKM... az a fegyver nagyon baba, de kontrollálhatatlan :D )
Netcode... hát nyilván még mindig vannak fura dolgok, késések ,stb... Kezdem már azt hinni, hogy ez valójában egyik játék sem tudja meglépni, ahol az engine nem abból áll, hogy point&click, lehet technológiai akadályai vannak már ennek.... nem tudom, nem értek hozzá.
Map design: Akárki akármit mond, szerintem amik voltak benne, elég korrektek többnyire, főleg a Dust Bowl. Csak nyilván nem kell a communitynek "meatgrindereket" csinálnia megint azzal, hogy egy 32/24 playerre tervezett módot / mapot 64 playeren játssza. Khmm... metro és locker...khmm
Nálam szépen futott, holott a bf4-ben vannak olyan pontok néhány mapon, ahol meg-megtorpan a gépem (gyenge optimalizáció, semmi más)
Kocsikba elférne több zene. Azt ennyit tudok elmondani, olyan sokat nem játszottam vele. :)
Fegyverek terén annyi kifogásolni valóm volt a dologgal, hogy például egy M416-val olyan stabilan lehetett a golyót szórni... csak akkor nem tudtad vele eltalálni az ellenfelet ha nem is akartad :DD
Igaz, hogy béta volt, de örültem volna, ha pl. Downtown-on is lehetett volna Conquestet játszani...
Összességében jó játék, de még túl közel esik a BF4-hez h leváltsam azt erre :)
Az is tetszet hogy,mig az előző béta egy bf4 mod volt kb. addig itt kicsit közelebb kerülttük a rendőrös témához(nincs mindenkinél rpg,lmg...)
A pályák egész jók(minden házba be lehet menni.több szintes épület,sok menekülő út..)
Ugyhogy én mindenképpen megveszem.
Persze, ha már bankrablós játékkal szeretnék játszani, akkor maradok a Payday 2-nél.
Az elmúlt héten sikerült viszonylat sok időt töltenem a játékkal. Szerintem nagyon pörgős, és kifejezetten érdekes az eddigi BF-ekhez képest.
Az igazat megvallva a storyra leszek még kíváncsi, de ha mindent összegzek akkor van hiányérzetem. A meccsek jók, de a pörgősség egy idő után repetitívvé vált, és ilyenkor félretettem a játékot és csak másnak tértem vissza hozzá. Viszont amikor összeálltunk 6-an és sikerült együtt játszani haverokkal, akkor az eszméletlen jó élmény volt, de a már említett hiányérzet ekkor is jelen volt.
Remélem a teljes játék jobban be fog vonzani és ott tartani.
Mivel ez nem egy számozott BF (az kéne még csak...) ezért szerintem teljesen elfogadható ez a Zsaru vs Drogkartell stílus. Bár úgy vettem észre, hogy egy kicsit nagy a káosz, mármint rendőr kontra bűnöző 'csatákban' általában nem szoktak a bűnözők hatalmas helikopterekkel menni, és a mészárlás is sokkal kisebb. Bár ez persze betudható annak, hogy ez egy játék, ráadásul nem is a Harcore fajta (sajnos a BF átváltott 'casual'ra, vagyis nincs már az a fajta komolyság, az az érzés mint pl a BF3ban, vagy a Bf2ben - persze nyilván azért mert nem katonai hadviselést mutat be ez a rész, de azért érezni, hogy kicsit könnyebb az egész játék).
Mivel nem katonákat irányítunk (úristen ezt hanyadszorra írom le...) ezért nem fejlődéssel, hanem pénzért vehetünk fegyvert, festést, és mindenféle nyalánkságot, például különféle célzókat stb. Szerintem ez egy nagyon jó dolog, főleg battlefieldben. Sokszor volt gondom régebbi részekben, hogy ha nem mentem rengeteget egy adott 'osztállyal' akkor bizony nem kínálhattam meg az ellenfeleimet a komolyabb flintákkal. Itt ez máshogy van. Alapból egy csomó (majdnem az összes) fegyver ki van oldva, tehát nem kell mennünk rengeteg órát például mesterlövészként ha az alapnál erősebb fegyvert akarunk kézhez venni, viszont pénzért kell megvenni. Ezzel ösztönzik (kényszerítik) a játékost, hogy sokat játsszon, mert a pénz nem csordogál magától, és bizony a különféle fegyverek ára eléggé magas. Ez szerintem egy roppant jó rendszer, így megóvják a játékot a VérPistiktől, akik rögtön a legjobb fegyverrel megölnek mindenkit, közbe pedig csak most kezdték el a játékot, és kb semmit nem tudnak róla (nem úgy mint az Activison az AW-val - de ez egy másik történet...). A fegyverek szerintem ki vannak egyensúlyozva, bér a Remington shotgun egy kicsit túl erős, de ettől eltekinve renben vannak a fegyverek. Külön pluszpont az igazi, régi, AKM :D, rendes visszarúgással, ahogy egy AK-nak viselkedni kell.
A pályák jól vannak összerakva, személyes kevencem a 'Dustbowl' ez egy kisebb falu a sivatagban, rengeteg házzal, és a meccs vége felé egy hatalmas homokviharral.
A kipróbálható módok közül a Couquest Large visszatérő régi ismerős, viszont van két új jövevény. Az egyik a heist, ami egy bankrablásos móka. Itt inkább a kisebb terek vannak előnyben (nyilván mert egy bankban nincsenek nagyon hatalmas teraszok...). A gengsztereknek el kell lopni a szajrét, míg a rendőröknek a feladata nyilván az, hogy megállítsa őket ebben. Robbant gyors és feszes, már-már Call of Dutys fegyverharcok vannak a bankban. Meg kell említsem hogy a bűnözőknek itt egy kicsit nehéz dolguk van, mivel még fel is kell törni azt a széfet, és bizony nem 10 másodperc amíg áthatol a széf ajtaján a fűrész, tehát itt komoly csapatmunka kell, ha ez nincs meg, akkor el van vesztve az egész meccs.
A másik egy Hotwire mód egy autós móka, ahol a 'rossz fickóknak' el kell kötni járgányokat, és vezetni (?)... Be kell valljam nem próbáltam ki a Hotwire módot, de az alapján amit láttam/hallottam, egy adrenalin pumpa, király üldözésekkel, gyors lövöldözésekkel és gondolom jó pár robbantással.
Sajnos jöjjön egy kis feketeleves, például kezdjük ott, hogy néhány kerítésen kívül nem lehet rombolni. Ez azért eléggé nagy érvágás, és bár pár mondattal feljebb azt írtam, hogy kicsit nagy a káosz ehhez a témához képest, azért a fizika megkövetelné, FŐLEG egy BF-től, hogy ha belelőnek a ház falába egy rakétavetővel, akkor a ház fala szépen robbanjon be, ne csak egy fekete folt legyen ott. És nem lehet azt mondani, hogy ez csak egy béta, nem is olyan rég a BF4 bétájában egy felhőkarcolót lehetett a földdel egyenlővé tenni, nemhogy egy házfalat berobbantani...
Végszó gyanánt azt mondanám, hogy kifejezetten érdekes, és jó rész eddig a Battlefield Hardline, kevés újitással (ezt sajnos már a bejelentésnél el lehetett könyvelni...), sok-sok andrenalinnal fütött meccsel, rengeteg szórakozással. Nekem biztos vétel lesz, de csak prémium kiadásba, ugyanis 99%, hogy az EA szépen ki fogja adni a prémiumot ehhez a BFhez is. Szerintem, ha tehetitek ti is vegyétek meg, de csak okosan, nehogy az legyen, mint 2013-ban avval a bizonoy negyedik résszel...
Köszönöm, hogy elolvastad (már ha elolvastad) ezt a rendkívül hosszú bemutatót a hamarosan a boltok polcaira érkező Battlefield Hardlineról! Szép Napot! :)