A kiadó nem siette el a dolgokat, s tényleg az utolsó percig elhúzta a játék első nyilvános bemutatóját, így aki éjszakázva várt a nagy hírre, az minden bizonnyal csalódva látta, hogy az időeltolódás miatt magyar idő szerint nem március 26-án este, hanem ma reggel hat óra környékén hullott le a lepel, de annyi baj legyen. Lényeg az, hogy jön a várva várt folytatást, ráadásul még idén ősszel a kezeink közt lehet PC-re, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra, illetve nagy valószínűséggel az új Xboxra és PlayStation 4-re is kapható lesz.
A csapat egyelőre még nem részletezte a fő attrakciónak számító multiplayer módot, csak a szólista kampányba s az abban rejlő lehetőségekbe engedtek betekintést. Alant egy 17 perces demonstrációt láthatunk arról, hogy mit tud a DICE új játéka, melyről így elöljáróban annyit, hogy gyönyörű látványvilágra és óriási, rombolható játszóterekre kell felkészülni, melyeket a Frostbite 3-nak köszönhetően tudtak megvalósítani a svédek. Igen, a Battlefield 4-ben már a Frostbite grafikusmotor harmadik generációja teljesít szolgálatot, ami még az eddigieknél is szebb környezetet és részletesebb modelleket biztosít a számunkra, s garantálja azt, hogy megizzasztja a gépeinket.
Akárcsak a többjátékos szekciót illetően, úgy a szólista móddal kapcsolatban sem volt hajlandó nagyon a részletekbe menni a DICE. Egyelőre csak annyit tudunk, hogy a főszereplő egy bizonyos Recker lesz, aki a bemutató elején három bajtársával (Irish, Pac, Dunn) együtt egy süllyedő autóban találja magát, és egy nehéz döntést kell meghoznia: ha kilövi az autó ablakát, ő biztosan megmenekülhet az értékes információjával, de ezzel kockáztatja azt, hogy barátai nem élik túl a küldetést. Az EA szerint a történet során ilyesfajta drámai helyzetek egész sorával lesz dolgunk, amelyek súlyát csak növeli azt, hogy komolyabb kapcsolatba kerülünk az osztagunkkal.
A kalandok során megtanuljuk majd a csapatmunka fontosságát, hiszen csak akkor lehetünk eredményesek a harctéren, ha jó parancsokat osztogatunk -- ez a filozófia természetesen a multiplayer módra is kiterjed, így nyugodtan vehetjük készpénznek a Commander mód visszatérését, még ha ezt a csapat konkrétan nem is mondta ki. Továbbá az is biztos, hogy a Battlelog nem vész el, sőt kiterjed, s ezúttal már a szólista kampány során is figyeli a teljesítményünket, ezzel egy kis baráti versengést kialakítva az ismerőseink körében.
A Battlefield 4-et már elő lehet rendelni, s aki így tesz, az automatikusan megkapja a Premium kiadást, ami extra tartalmakat rejt magában, az Originen pedig kapható a Battlefield 4 Digital Deluxe, további bónuszokkal, illetve belépővel a játék bétatesztjébe.
A videó végén pedig igenis cinikus leszek, ha akarok, mert a BF3 multiját ezerszer többre tartom, mint a Crysis 3-ét. Igen, számomra az a mérce. Számomra a BF3 és Black Ops II a két csúcstartó, ezért azok a cégek, akik nem közelítik meg minőségben és tartalomban azt a két alkotást, azoknak a termékét nem leszek képes élvezni annyira, mint azokat. Nincs ebben semmi meglepő, szerintem.
"Szerintem akármennyire is nem akarsz, elfogult vagy a témában és ez nem segít az objektivitásnak. " MIVAN????!?!??!?! Pont, hogy nem voltam elfogult, és nem ajnároztam azt, amit láttam. Itt már senki nem tud olvasni?
"Szerintem akármennyire is nem akarsz, elfogult vagy a témában és ez nem segít az objektivitásnak. " MIVAN????!?!??!?! Pont, hogy nem voltam elfogult, és nem ajnároztam azt, amit láttam. Itt már senki nem tud olvasni?
Am lehet hogy multira van kihegyezve, de ez cseppet sem érdekel. Egy az egyben bf3 utánzat az egész, és ezt még a vak is látja. Grafika, korszak, hangok..stb. azt a hatást keltik mintha bf3-as videót néznék és nem bf4-eset. Lehet vitatkozni velem, de az én véleményem szerint lehúzás az egész.