A Battlefield 4 bétája egy rakás játékkal kapcsolatos kérdést megválaszolt, van azonban pár olyan aspektus, amit a teljes változat megjelenéséig csak találgatni lehet. Ezek egyike az optimalizáció, mely minden platformon más és más, s aminek hatalmas szerepe van a Frostbite 3 grafikusmotor népszerűsödésében, elvégre az engine-nek roppant jól skálázhatónak kell lennie, ha egyszer az Xbox 360 és a PS3 is elbír vele, így vagy úgy.

Ennek járt utána a VG247 egy exkluzív interjúban, mely során Patrick Bach fejtette ki cége, a DICE álláspontját a Battlefield 4 multiplatform voltáról. Bach elmondta, hogy a játékot okkal adják ki jelengenerációs gépekre is, lévén nagyon sok embernek van ilyen és nem várható el, hogy azonnal a legújabb, legdrágább konzolokra csapjanak le. Ugyanakkor elismerte, hogy a mostani gépeken nem lesz teljes a Battlefield 4 nyújtotta élmény; azt csak PC-n PS4-en és Xbox One-on élhetjük át, hála a 64 fős multiplayer csatáknak és a 60 fps sebességnek. Ugyanakkor állította, hogy mindent elkövettek a fejlesztés közben azért, hogy minél többen élvezhessék a programot, ami november 1-jén kerül boltokba.

Bach a bétatesztre is kitért, mely során a csapat kapott hideget-meleget. Állítása szerint erre számítottak, de nem biztos, hogy a játékosok mindig értik, mi kap helyet a bétában és mi nem -- elég, ha ők, a fejlesztők tisztában vannak a helyzettel, elvégre ez az ő játékuk, ők értik meg igazán. Megdöbbentő adat egyébként, hogy Patrick állítása szerint a béta első órájában már többet tudtak meg a program végleges irányáról, mint a teljes addigi munka folyamán.

A Battlefield 4 PC Guru előfizetéssel is bezsákolható, részletekért erre tessék!

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!