A Battlefield 3 több pilléren nyugszik, többek között a multiplayeren, a grafikusmotoron, a történten és persze a rombolható környezeten, ami a Frostbite 2-nek köszönhetően az eddigi legszebb és leglátványosabb pusztítást eredményezi. A pilléreket bemutató videósorozat így először a rombolás előtt tiszteleg.
A bétatesztelés során egyébként a DICE meghatározta a tíz legégetőbb problémát, s ígéretet tettek arra, hogy a kész játékban ezekkel már biztosan nem találkozhatunk, de a megjelenés után is számítani kell majd némi finomhangolásra, illetve sok-sok DLC-t is betervezett a cég.
A bétatesztelés során egyébként a DICE meghatározta a tíz legégetőbb problémát, s ígéretet tettek arra, hogy a kész játékban ezekkel már biztosan nem találkozhatunk, de a megjelenés után is számítani kell majd némi finomhangolásra, illetve sok-sok DLC-t is betervezett a cég.
amúgy a videó kicsit lehetne jobb is... de még így is nagyon szép
"a legviccesebb az lesz, ha fa tartókerendák még mindig állva fognak maradni egy kemény téglaház robbantás után."
Néha komolyan azt hiszem, hogy egy vagy: http://www.kilroywashere.org/03-Images/Hoover/03~HooverBombedCity.jpg
általában a tartógerendák meg szoktak maradni egy robbantás után...
Egyébként ha olyan jó programozó vagy csináljál már nekem egy tökéletes rombolható környezetet, hülyegyerek...
Olyan világ sose lesz, hogy a lesz 2 ,,sz" lesz.
BF3-ban rombolhatosag: Minden ami a fold folott van"
(Youtuben is fent van a video)