A 2008-ban Ioan Moldovan és Adrian Patzaichin által alapított, mindössze hat főt számláló bukaresti stúdió a megalakulás óta, azaz idestova két éve hegeszti első játékát – most látták elérkezettnek az időt, hogy a világ elé álljanak vele. Az alkotás címe Battle for Freedom, és egy elég sajátos/érdekes elegynek tűnik.
A sztori szerint a nácik 2012-ben ismét színre lépnek, és gyakorlatilag kiirtják a Föld népességét. Csak hét túlélő maradt, akik azonban elég tökösek ahhoz, hogy eljussanak a legfőbb gonoszhoz és kinyírva őt helyreállítsák a világ rendjét. Na jó, elég döcögős egy katyvasz ez, de hát egy ilyen játékhoz nem ezer oldalas forgatókönyv kell, hanem egy hangulati alap, amely megadja a „hol, mikor, miért” kérdésekre a választ, hogy aztán teljes erőnkkel belevessük magunkat a hirigbe.
A BfF egy online lövölde lesz, nyolc fő részére. A játék az első kör kezdetén kisorsol egy Bosst (aki szerepe szerint egy csúnya náci tábornok), a maradék hét spíler lesz a Túlélő, akiknek át kell verekedniük magukat öt pályán, eljutva a főgonosz főhadiszállásához. A dolog érdekessége, hogy a Boss felülről látja az eseményeket, és egyfajta RTS-nézetben tetszése szerint irányíthatja a túlélők legyőzésére kijelölt náci csapatokat, míg a „partizánok” klasszikus FPS stílusban próbálják meg ledarálni őket. Amint véget ért egy meccs, a legjobb eredményt elérő túlélő lesz a Boss, így mindenki kipróbálhatja magát mindkét főszerepben.
A hét szabadságharcos, hasonlóan más játékokhoz, mind nevesített, és persze egyedi tulajdonságokkal, képességekkel felruházott karakter lesz. Egyelőre hármat ismerünk közülük (nem röhög!):
A további karakterek bemutatása és az első trailer hamarosan várható, és ha minden a tervek szerint alakul, januárban egy bétátesztbe is bekapcsolódhatnak az érdeklődők -- aztán majd kiderül, életképes lesz-e ez a jelenleg igencsak fura öszvér...
A sztori szerint a nácik 2012-ben ismét színre lépnek, és gyakorlatilag kiirtják a Föld népességét. Csak hét túlélő maradt, akik azonban elég tökösek ahhoz, hogy eljussanak a legfőbb gonoszhoz és kinyírva őt helyreállítsák a világ rendjét. Na jó, elég döcögős egy katyvasz ez, de hát egy ilyen játékhoz nem ezer oldalas forgatókönyv kell, hanem egy hangulati alap, amely megadja a „hol, mikor, miért” kérdésekre a választ, hogy aztán teljes erőnkkel belevessük magunkat a hirigbe.
A BfF egy online lövölde lesz, nyolc fő részére. A játék az első kör kezdetén kisorsol egy Bosst (aki szerepe szerint egy csúnya náci tábornok), a maradék hét spíler lesz a Túlélő, akiknek át kell verekedniük magukat öt pályán, eljutva a főgonosz főhadiszállásához. A dolog érdekessége, hogy a Boss felülről látja az eseményeket, és egyfajta RTS-nézetben tetszése szerint irányíthatja a túlélők legyőzésére kijelölt náci csapatokat, míg a „partizánok” klasszikus FPS stílusban próbálják meg ledarálni őket. Amint véget ért egy meccs, a legjobb eredményt elérő túlélő lesz a Boss, így mindenki kipróbálhatja magát mindkét főszerepben.
A hét szabadságharcos, hasonlóan más játékokhoz, mind nevesített, és persze egyedi tulajdonságokkal, képességekkel felruházott karakter lesz. Egyelőre hármat ismerünk közülük (nem röhög!):
- Jack: vén szivar, aki egy régi puskával lövöldözik, ám van egy spéci szemüvege, amellyel átlát a falakon, így igazán hasznos tagja a csapatnak.
- Chen: mint neve is mutatja, egy kínai srác, aki közelharci fegyverekkel (ásó. csövek, effélék) csépeli a nácikat; speciális tulajdonsága egy megsemmisítő erejű kombómozdulat két katanával.
- Joy: pici, de erős gothic csajszi, aki fizikai erejét (!) veti latba, ráadásul képes pajzsot készíteni, amellyel megvédheti a bandát.
A további karakterek bemutatása és az első trailer hamarosan várható, és ha minden a tervek szerint alakul, januárban egy bétátesztbe is bekapcsolódhatnak az érdeklődők -- aztán majd kiderül, életképes lesz-e ez a jelenleg igencsak fura öszvér...
Ugyanakkor fantázia ide vagy oda, a steampunk fiktív világ (így a szabályok is jóval rugalmasabbak) 2012 és a második világháborús haditechnika ugyanakkor kötöttebb téma. Nehezen fér össze a kettő.
"jól hangzik, de ha 2012ben játszódik a játék akkor miért 2. vh-s fegyverek vannak a képeken? :O"
Egy kis fantázia...
Ez kb. olyan kérdés, mintha azt kérdeznénk, hogy egy steampunk sci-fiben a XIX. században miért vannak robotok?