„Azt mondom, az embereknek jogukban áll cinikusnak lenniük; megvan rá az okuk, hogy azok legyenek” -- mondta a GameSpotnak Eric Holmes, a WB Games Montreal kreatív igazgatója. „Gyere és játssz egyet a játékkal egy rendezvényen, amin kinn van, és azt hiszem, amint a kezedbe veszed a kontrollert, rájössz, hogy mennyire autentikus, és ugyanazok az alapjai, a mechanikája, mint az előző Arkham játékoknak.”
Mint ismeretes, az Arkham Asylum és az Arkham City a Rocksteady Studios műhelyében készült, ám a jogokat birtokló Warner a harmadik részt már a Warner Brothers Montreal csapatára bízta. A történet jóval az Arkham Elmegyógyintézetben történtek előtt veszi fel a fonalat, amikor Batman először kerül szembe igazi, kemény szuperbűnözőkkel, mint Joker, Deathstroke vagy Black Mask.
„Azt hiszem remek sztorink van… Nem mondhatok sokat róla, de azt igen, hogy nagyon izgatott vagyok ezzel kapcsolatban. Szerintem ez egy nagyon fontos Batman-történet, és valószínűleg a rajongók jobban fogják szeretni, mint bármi mást a játékban” -- adta tudtunkra Holmes kicsit marketingszagú véleményét, amivel valószínűleg nem fogja eloszlatni a szkepticizmus felhőit. Pedig az eddigi előzetes hírek és az E3-as részletek alapján az Arkham Origins nagyon jó kezekben van, úgyhogy remélhetőleg akkor sem lesz okunk csalódni, ha csak megközelíti az előző két program magas minőségét, de át nem ugorja azt, hiszen ez esetben is egy nagyon jó játékkal gazdagodtunk.
Batman: Arkham Origins -- Megjelenés: 2013. október 25. -- Gépigény: nem ismert
viszont most már szaltózva ugrik le az épület tetejéről,kérdem én:mi kell még? :D ha ez lenne az egyetlen újítás akkor is kötelező vétel lenne :D
viszont most már szaltózva ugrik le az épület tetejéről,kérdem én:mi kell még? :D ha ez lenne az egyetlen újítás akkor is kötelező vétel lenne :D
Az Asylum és a City is max beállításokkal ment, remélem ez is elfut még majd nálam.