• Az EA tavaly zárta be a Visceralt, az általuk fejlesztett Star Wars játékot más csapatnak adta
  • Méghozzá az EA Vancouvernek, akik nyílt világú alkotást akartak készíteni belőle
  • De a jelek szerint parkoló pályára került a projekt

A tavalyi év vége elég viharos időszak volt az EA szemszögéből, többek között a sokak által szeretett Dead Space játékokat jegyző Visceral bezárása miatt. A stúdió épp egy Star Wars játékon dolgozott, mikor megszűntették őket, ezt azonban már nem akarta veszni hagyni a kiadó, ezért a projektet átpasszolták az EA Vancouver csapatának, azzal a céllal, hogy alakítsák át egy nagyobb tömegeket megszólítani képes, nyílt világú alkotássá.

visceral-star-wars-game-03.jpg

Azonban nagyon úgy tűnik, hogy az EA Vancouver csapata parkoló pályára küldte a projektet, legalábbis erről beszélt a játék megalkotója, Amy Hennig egy interjúban. Hennig még januárban hagyta el az EA-t, és elmondása szerint a kanadai stúdió jelenleg valami teljesen más programon dolgozik. Állítása szerint mindenki szerette, amit csinálnak, azonban a nyílt világú megoldások felé elmozdulás nagyon megváltoztatta a játékot. Azt persze leszögezte, hogy nagyon örülne neki, ha a projekt feltámadna, de ahogy rámutatott, ez egy komplex probléma.

Hennig jelenleg egy kisebb, indie csapat összeverbuválásán dolgozik, fantáziáját pedig elsősorban a különféle VR projektek izgatják, így valószínűleg ebben a témában várhatunk tőle új játékokat a jövőben.

visceral-star-wars-game-02.jpg