Nem tudom, kinek mennyire ismerős a Mexikóban évente megrendezett Baja 1000 verseny -- ami akár egy mini Párizs-Dakar ralinak is felfogható --, ezért kezdjük ezzel a hírt. A Baja versenyeit 1967 óta mindig ősszel rendezik meg, és váltakozó, hogy miként bonyolítják le, legtöbbször Ensenadából indulnak a pilóták, és La Pazba érkeznek, de van, hogy egy hatalmas kört tesznek meg, ami Ensenadában kezdődik, és ott is végződik. A versenyzők motorbiciklivel, raliautóval, homokfutóval, de akár egyénileg legyártott és összeszerelt járgányokkal is részt vehetnek a néha több mint 1000 mérföldes, erőpróbáló versenyen.
Akinek felkeltettem az érdeklődését, vagy már ismeri a versenyt, az örülni fog, hiszen nemrég az Activision megvásárolta a sorozat jogait, és a Left Field Productions fejlesztőinek a közreműködésével már meg is született a SCORE International Baja 1000: The Official Game. A játékban 90, száguldozásra alkalmas járművet találunk, köztük motorokat, terepjárókat, homokfutókat, ezekhez részletes törésmodellek és persze változatos pályák társulnak -- már ha vannak ilyenek egy sivatagi futamon --, de a multiplayer sem marad ki a repertoárból.
Egy kis adalékként hozzáteszem, hogy múlt hónapban jelent meg a Baja: Edge of Control a THQ gondozásában és a 2XL Games fejlesztésében. A két játék között számos hasonlóságot láthatunk, lévén mind a kettőben sivatagokban versenyzünk homokfutókkal meg terepjárókkal, és laikusok még össze is téveszthetik őket, akár még a borítójuk alapján is. Ezt észre is vette a THQ, és gyorsan beperelte az Activisiont, mondván, megtévesztő a játékuk dobozképe, és ezért cseréljék azt le. A borító azonban számos felszólítás után is változatlan maradt, így az Activision most egy szép kis bírságnak néz elébe.
Akinek felkeltettem az érdeklődését, vagy már ismeri a versenyt, az örülni fog, hiszen nemrég az Activision megvásárolta a sorozat jogait, és a Left Field Productions fejlesztőinek a közreműködésével már meg is született a SCORE International Baja 1000: The Official Game. A játékban 90, száguldozásra alkalmas járművet találunk, köztük motorokat, terepjárókat, homokfutókat, ezekhez részletes törésmodellek és persze változatos pályák társulnak -- már ha vannak ilyenek egy sivatagi futamon --, de a multiplayer sem marad ki a repertoárból.
Egy kis adalékként hozzáteszem, hogy múlt hónapban jelent meg a Baja: Edge of Control a THQ gondozásában és a 2XL Games fejlesztésében. A két játék között számos hasonlóságot láthatunk, lévén mind a kettőben sivatagokban versenyzünk homokfutókkal meg terepjárókkal, és laikusok még össze is téveszthetik őket, akár még a borítójuk alapján is. Ezt észre is vette a THQ, és gyorsan beperelte az Activisiont, mondván, megtévesztő a játékuk dobozképe, és ezért cseréljék azt le. A borító azonban számos felszólítás után is változatlan maradt, így az Activision most egy szép kis bírságnak néz elébe.
szerintem vacak
egyébként minek 2, majd ugyanolyan játék, egy noname versenyről. ok nem annyira híres inkább... tehát ha egy Dakar játékot csinálnak több bevételt fognak szerezni, és... azt még ismerik is
A videótól sem ájultam el. Megint olyan kissé budget-szagú a cucc, mint mostanában az Activision címei. Azt mondták, minőségi címekre hajtanak, ezért rúgták ki a WiC kieget, meg a Brütal Legendet... Hát....