- Az Apex Legends Amerikában ebédidőben, Európában pedig este jelent meg
- Ami elég szokatlan eljárás a játékiparban
- Jon Shiring szerint erre azért volt szükség, mert a stúdió megvárta, amíg ő végez a bíróságon
Az Apex Legends tavaly enyhén szólva is szokatlan körülmények között jelent meg, hiszen egyrészt semennyi marketinget nem kapott debütálás előtt, másrészt Amerikában ebédidőben, nálunk pedig este dobták piacra, ami enyhén szólva sem egyezik a játékipar bevett idősávjaival. Most azonban a Respawn egykori vezető programozója, Jon Shiring, elárulta, mi áll a kései megjelenés mögött: az ő bírósági ügye.
Shiring ugyanis nemrég befejezte a lánya örökbefogadásával járó papírmunkát, és ennek örömére osztotta meg ezt a szívmelengető sztorit a Twitteren. Elmondása alapján az Apex Legends tervezett debütálásakor is épp a bíróságon járt az adoptálás miatt, ami már csak azért is kellemetlen volt, mert a vezető programozó jelenléte egy online játék rajtjakor kiemelten fontos, hiszen ha fellép valami hiba, villámgyorsan kell reagálnia. A Respawn végül úgy döntött, hogy nem őt sietteti meg, hanem inkább szokatlanul későre tolja a játék premierjét, ez a döntés pedig abszolút helyesnek bizonyult, hiszen az Apex Legends végül kiemelkedő első napot zárt.
Filed the voluminous paperwork to finalize my daughters adoption today. Reminded me of the last time I was at that courthouse here in LA.
— ░〚GW〛 Jon 'slothy' Shiring ░ (@jonshiring) October 8, 2020
So, the Apex Legends launch was weirdly late in the day - lunchtime PST - evening in Europe. Not when you’d expect.