Az egyértelmű, hogy egy kifejezetten PC-re fejlesztett játékot a mai konzolok nem bírnak el. Chris Roberts is elmondta, hogy a Star Citizen a jelenlegi gépeken elképzelhetetlen, ezért is dolgoznak kizárólag személyi számítógépre. Na de mi a helyzet a nextgenekkel, melyek jövőre minden bizonnyal be fognak mutatkozni? Nos, az Ars Technicának adott interjújában Chris úgy fogalmazott, hogy csak pár dolgot tudnának működésre bírni rajtuk, az pedig messze sem lenne elég a teljes Star Citizen-élmény eléréséhez.
"Én mondom, hogy a jelenleg kapható PC-k máris jóval erősebbek, mint a következő konzolgeneráció képviselői lesznek a megjelenésükkor. 512 MB RAM-mal nem tudod mindezt véghezvinni, nagyon megköti a kezedet a tervezéskor. Bezzeg amikor PC-re készítek játékot, mondhatom, hogy »ja, kell 4 GB RAM, hogy játszani tudj«. Persze, nem kell mind a négy giga, hisz a Windows egy részét eleve felzabálja, de így is sokkal többet nyersz 512 MB-nál." -- fűzte hozzá Roberts.
A Star Citizen a CryEngine 3-ra épül, mely a Crytek szerint már most köröket ver az Unreal Engine 4-re, 2014-ig pedig bőven jut idő kísérletezni és optimalizálni. A játék elvileg két év múlva kerül boltokba, reméljük, az akkori konfigurációk már elegek lesznek neki.
"Én mondom, hogy a jelenleg kapható PC-k máris jóval erősebbek, mint a következő konzolgeneráció képviselői lesznek a megjelenésükkor. 512 MB RAM-mal nem tudod mindezt véghezvinni, nagyon megköti a kezedet a tervezéskor. Bezzeg amikor PC-re készítek játékot, mondhatom, hogy »ja, kell 4 GB RAM, hogy játszani tudj«. Persze, nem kell mind a négy giga, hisz a Windows egy részét eleve felzabálja, de így is sokkal többet nyersz 512 MB-nál." -- fűzte hozzá Roberts.
A Star Citizen a CryEngine 3-ra épül, mely a Crytek szerint már most köröket ver az Unreal Engine 4-re, 2014-ig pedig bőven jut idő kísérletezni és optimalizálni. A játék elvileg két év múlva kerül boltokba, reméljük, az akkori konfigurációk már elegek lesznek neki.