Chris Roberts az ArsTechnica munkatársainak elmondta, hogy olyan számításigényes a készülő játéka, hogy azt a következő generációs konzolok sem tudnák teljes mértékben kezelni, sőt olyan komoly programot alkotott meg, hogy annak kísérleti, nagyon kezdetleges bemutató változatába beletörne a most kapható konzolok bicskája.

Roberts csak a PC-re koncentrál, azon belül is a felső kategóriás felépítményekre, ugyanis úgy gondolja, igen is vannak olyanok, akik szeretnék kihasználni a számítógépük teljesítményét, elvégre „mindenki inkább IMAX-ben látná szívesen az új Batman filmet, mintsem egy iPhone aprócska képernyőjén.” Ezek ellenére azonban persze lehetőség lesz arra, hogy egy kisebb teljesítményű masinán is elinduljon a játék, ám az igazi élményt egy bivalyerős gép nyújtja majd; Roberts úgy véli, hogy, ami most a felső kategória, az két év múlva már csak a közepes szint lesz.



]{iegészítés: A csapat tegnap bejelentette, hogy a Kickstarteren túllépték a 900 ezres határt, és ha sikerül elérni az egymillió dollárt, játszhatóvá válik a játék legnagyobb hajója, az RSI Idris Class Corvette. A korábban elért 750 ezres limit jutalma egyébként egy Classs I javítórobot, mely immár mindenki garázsában ott fog várakozni, és az egy és negyedmilliós határhoz is van már cél: titkos, csempészeknek otthont adó aszteroidák bukkanhatnak fel a csillagrendszerekben. Közben egy szavazás is folyik, hogy a gyűjtésből hátralévő két hétben milyen határcélokat tűzzenek még ki; az opciók között Linux/Mac támogatás, különféle nyelvi lokalizációk, és további játékbeli extrák szerepelnek.