Szóval mit érdemes tudni az Ubisoftról, így minden előtt? A vállalatot 1986-ban alapították, székhelye pedig a gyönyörűséges Montreuil-sous-Bois-ban található - ez azonban mind lényegtelen, a lényeg az, hogy a vállalatnak olyan gyöngyszemeket köszönhetünk, mint a Rainbow Six széria (a Rouge Spear, vagyis a második felvonást követően), a Prince of Persia, vagy a Splinter Cell sorozat. A cégre rávetült a mindent felzabáló... bocsánat, megcsócsáló Electronic Arts árnyéka, ezért most pánikszerű stúdióalapítgatásba kezdtek - az elmúlt hónapokban a mostanival együtt már öt új divíziója lett a vállalatnak -; a hír apropója, hogy a legújabb nem máshol, mint Kijevben nyílt meg.

Ukrajna csodálatos városa - legalábbis a francia anyavállalat PR-szövege szerint - tökéletes választás volt a harmadik kelet-európai Ubisoft stúdiónak. A gall kakas már 15 esztendeje letette névjegyét kelet-európában - valószínűleg ráéreztek, hogy ez a szekció rövid időn belül kitenyészti a saját, remek szakembereit, akik aztán majd jobb híján vagy rendszergazdának állnak (és panaszkodnak, hogy napi 6-8 óra munkáért csak pár százezret akasztanak le, ráadásul a főnök sem hagyja őket nyugodtan fórumozni...), vagy pedig reménykednek benne, hogy átrepülhetnek az óceánon, és egy kis stúdió nagyreményű munkatársává válnak majd. A most megalakult kijevi bagázs egyelőre 12 fejlesztőből áll, vezetőjük a történelmi névvel megáldott Vitalij Blazsejev, és a Blazing Angels: Secret Missions of WW II PC-s változatán már bebizonyították rátermettségüket. Az elkövetkezendő 12 hónapban 50 főre szeretnének duzzadni, erre pedig minden esélyük megvan...