5. DORMIN
A Shadow of the Colossus eseményei mögött álló bábmesterről, ahogy a játék többi fontos részéről, csak kevés információ áll a rendelkezésünkre. Csupán annyi biztos, hogy egy börtönbe zárt ősi teremtményről beszélünk, amely szabadulni akar. Dormin, kihasználva az adandó alkalmat, egyezséget köt a játék főszereplőjével, Wanderrel: felajánlja neki, hogy ha végez 16 kolosszussal, feltámasztja halott kedvesét.
A játékban Dormin egy gonosz teremtményként kerül bemutatásra, hiszen Wandert kihasználva próbál szabadulni a talán több évtizedes vagy évszázados rabságából, s noha betartja az ígéretét és feltámasztja hősünk kedvesét, ezzel csak további bánatot okoz, hiszen Wander a folyamat során az eredetileg megismert formájában megszűnik létezni. Ugyanakkor az sem teljesen elképzelhetetlen, hogy valójában Dormin áldozat, akit egy másik, valóban gonosz társaság vagy erő tartott fogva.
Nem tudjuk, és valószínűleg már nem is fog kiderülni, hogy pontosan miért zárták börtönbe vagy mik a tervei, de az biztos, hogy nélküle kevésbé lett volna izgalmas a játék során megtett út. Ezzel a bűnbe vivő, manipuláló alakkal az alapvetően egyszerű szerelemi történet egy extra dimenzióval bővült, hiszen kiderült, hogy nem körülöttünk forog a világ, sakkfigurák vagyunk nálunk jóval nagyobb erők játszmájában, s az a világ, amit sikeresen forgattunk fel, sokkal több titkot rejt, mint amennyit elsőre mutat.
4. BOWSER
Mario és Bowser között már több mint két évtizede feszülnek ellentétek, melynek középpontjában természetesen az áll, hogy az óriás teknőc-sárkány folyton elrabolja a birodalom hercegnőjét, Mariónak, az egyszeri vízvezeték-szerelőnek pedig újra és újra meg kell mentenie a bajba került hölgyet. Ez a felállás a sorozat elindulása óta nem igazán változott, de nem is kell, hogy ennél komolyabb vagy összetettebb történetet kapjunk, hiszen a Nintendo mindig a játékmenetet helyezi előtérbe.
Platformoktól és korszakoktól függetlenül arra a játékosok mindig számíthatnak, hogy a friss Mario-játékban igényesen megtervezett pályákkal és izgalmas főellenség-harcokkal találkozhatnak, mely az adott játék addig a pontjáig megtanult elemeket mind számon kéri. Bowser tehát soha sem a karakterével tűnt ki a főellenségek panteonjából, hanem azzal, hogy szórakoztató végső próbát állított a játékosok elé.
A cikk még nem ért véget, kattints a lapozáshoz!
Far Cry 3: Vaas
Resident Evil 3 : Nemesis
Prototype 2: Alex Mercer
Call of Duty Black Ops 2 : Menendez
Batman Arkham Asylum: Joker
Far Cry 3: Vaas
Resident Evil 3 : Nemesis
Prototype 2: Alex Mercer
Call of Duty Black Ops 2 : Menendez
Batman Arkham Asylum: Joker
batman arkham: joker leginkább vicces és nagyszerü figura már sajnáltam a végén
the witcher 2: letho igen érdekes figura számomra megfontolt egyben vakmerő
death sapce: nem épen harcolunk ellene de akor is gonosz nicol ki igen szépen
Diablo lehet sokaknak jó de eredetinek nem mondanám hiszen az ótestamentum óta fő gonosz.. .
Szerintem Saren illetve TheIllusiveMan is elég jól sikerült...
"szerintem az tesz jóvá egy ELLENSÉGET h tudsz azonosulni a céllal h legyőzd h szinte várod ahogy az összetört teste felett állsz"
Abban egyetértek h Handsome Jack díjat érdemel, de egyeltalán nem várom, hogy legyőzzem, ahhoz túl jó.
Egyébként itt van a titok elásva, hogy milyen szempontból nézte a boss-okat:
"Jelen listámban így elsősorban nem azt nézem, hogy az adott gonosznak milyen a karaktere, hanem azt, hogy összességében milyen „munkát” végzett a játék során."
nah de mielőtt túl hosszú lenne pár ellenség és el is köszönök (:
Handsome Jack, Diablo, Glados, Dr. Fetus (super meat boy), esetleg a painkiller böhöm nagy boss-ai.. élvezet volt harcolni ellenük... Dahaka? a PoP ww-ből
körülbelül ennyi.. persze szeretek még jópárat de ők azok aki szterinem felejthetetlen karakterek
Albert Wesker (Resident Evil)
Bowser (Mario)
Frank Fontaine (BioShock 1)
Dahaka (Prince of Persia - Warrior Within)
A vezír (Prince of Persia - The Sands of Time)
Parchezi (Hitman 4- Blood Money) ///tán így hívják a fickót akit a temetésen kell kilőni ///