A cég bejelentése szerint a 100 milliós határt a széria a Need for Speed: SHIFT megjelenése után, szeptember közepén érte el. A legjobban fogyó epizód a '94 óta futó sorozatban a 2005-ben kiadott NFS: Most Wanted lett 16 millió eladott példánnyal, míg a legrosszabbul a kritikailag legelismertebb NFS: Porsche Unleashed teljesített 2000-ben. A Most Wantedet követő években azonban az NFS-játékok egyre rosszabb eladásokat produkáltak, az Undercoverből pedig az USA-ban már csak 1,4 millió darabot adtak el (a MW ott 3,9 millióval tarolt).
Az EA állítása szerint nincs még egy olyan autósjáték-sorozat, ami elérte volna ezt a hihetetlen számot, és a cég a saját legjobbjuknak az első Undergroundot tartja 2003-ból. A cím következő nagy dobása a Wii-re érkező NFS: Nitro lesz, majd valamikor jövő év első felében elstartol a Need for Speed World Online, ami a fejlesztők szerint remekül halad, és egy fantasztikusan jó, PC-exkluzív online autóverseny lesz. Gratulálunk EA, és gratulálunk NFS, szép munka volt!
Az EA állítása szerint nincs még egy olyan autósjáték-sorozat, ami elérte volna ezt a hihetetlen számot, és a cég a saját legjobbjuknak az első Undergroundot tartja 2003-ból. A cím következő nagy dobása a Wii-re érkező NFS: Nitro lesz, majd valamikor jövő év első felében elstartol a Need for Speed World Online, ami a fejlesztők szerint remekül halad, és egy fantasztikusan jó, PC-exkluzív online autóverseny lesz. Gratulálunk EA, és gratulálunk NFS, szép munka volt!
Erről szólt az igazi Need For Speed. Klasszikus sportautók (nem tuning tucat népverdák mint most) jó zene, hangulatos pályák, ráadásul nem kellett 25ször végigmenni ugyanazon a pályán, egyik után jött a másik. Már egyik sincs meg. Lehetne akár története is mint a Test Drive nak.
De a Shifttel kiköszörülték a csorbát
a Most Wanted nem csoda hogy jó lett, mert ott hallgattak a népre és az, egyébként nagyon is jó, Underground 2-t turbózták fel