Bate 2014-es inFamous: Second Son tesztjében azt írta, hogy "a Sucker Punch harmadik Infamous-játéka főleg a látvány tekintetében aknázza ki az új generáció lehetőségeit, a játékmenet megmaradt a már ismert szinten. Még szerencse, hogy a szupererők használata még mindig hihetetlenül szórakoztató." Nos, a látvány a PS4 Pro megjelenésével még szebbé fog válni, köszönhetően az új konzol képességeinek. A fejlesztő Sucker Punch Jason Connel nevű tagja beszélt arról, hogyan, mitől.

Természetesen a HDR, a 4K, és a sokkal jobb fénykezelés s szépítésben igen nagy szerepet játszik. Seattle utcái valóságosnak tűntek, a csapat ebbe rengeteg munkét fektetett. A HDR-rel pedig ezek még szebbnek fognak tűnni. Az ég még vakłtóbb lesz, a kontraszt soha nem látott szintre fog emelkedni. Ennek köszönhetően sokkal jobban ki fognak rajzolódni a környezetben fellelhető apróbb részletek, olyan dolgok, amiket talán eddig nem is látott a játékos. Ezek a részletek pedig Seattle nedves utcáin sokkal jobban vissza fognak tükröződni. A Sucker Punch kiadott egy rakás képet, amik bemutatják ezeket a változásokat, alant meg is leshetitek a felvételeket.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!

Végül, de nem utolsósorban Delsin és Fetch erői sokkal jobban fognak kinézni az új konzolon, akár használatuk közben, akár az újratervezett Photo Modeban. A Sucker Punch alkalmazottai nagyon boldogok, hiszen a két évvel ezelőtt készített játékuk az új konzol képességeinek köszönhetően élethűbb lesz, mint eddig bármikor.