Fogalmazzunk úgy, hogy a gigavállalatok ész és vég nélküli öldöklésében egyszerűen jó látni egy olyan feltörekvő kompániát, mint például az Ignition. A cég 2002-es, Angliai megalapítása óta gyakorlatilag kisebb videojátékokra specializálódott -- főképp GBA-ra, DS-re, és PSP-re --, 2007-ben azonban felvásárolta őket egy indiai bázisú óriás, az UTV Software Communications (akik többek között onnan is híresek, hogy támogatták a Hatodik érzék rendezőjének új filmjét, a Happeninget), és beindult a bolt: két kis fejlesztőcéget hoztak létre Ignition Florida és Ignition Tokyo néven. Azt tudtuk, hogy mind a két törpe valami nagyon dolgozik új generációs konzolokra -- azonban most derült ki, hogy az anyavállalat igen komolyan gondolta a robbantást, hiszen bejelentették, hogy "földrengető áll-leejtős" FPS játékon dolgoztatják a floridai részleget, és ehhez nem voltak restek megvásárolni az Epic nagy sikerű Unreal 3 motorját. Azt hiszem, aki olvasni szokta a PGO-t, annak nem szükséges bemutatnunk ezt a bámulatos videojáték erőművet, amelynek olyan fantasztikus címeket köszönhetünk, mint a tavalyi év legjobb játéka (a BioShock), az elképesztően hangulatos Rainbow Six: Vegas sorozat, vagy a PC-re nem is olyan régen debütált Gears of War.
Az Ignition és az Unreal motor
A meglehetősen nagy vágyálmokat dédelgető, 2002-ben, Angliában alapított Ignition Entertainment mer nagyot álmodni - vásároltak maguknak egy hármas Unreal motort...
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Amúgy nem tom mit villognak a fotorealisztikával.... én kifejezetten utálom a fotorealisztikus cucokat. Mondjuk egy akció, vagy egy lövöldözős cucba elmegy, de a többi műfajban elég egy esélytelen dolog. Valahogy elrontja a játék hangulatát.
Amúgy nem tom mit villognak a fotorealisztikával.... én kifejezetten utálom a fotorealisztikus cucokat. Mondjuk egy akció, vagy egy lövöldözős cucba elmegy, de a többi műfajban elég egy esélytelen dolog. Valahogy elrontja a játék hangulatát.
Végső soron persze megint jön a kijelentés: nem a grafika teszi a játékot, kiváncsi leszek azokra az egetrengető FPS ekre, szurkolok nekik!
Végső soron persze megint jön a kijelentés: nem a grafika teszi a játékot, kiváncsi leszek azokra az egetrengető FPS ekre, szurkolok nekik!
Hát igen ez a legjobb mostani grafikus motor,jól lehet optimalizálni és nagyon szép gammák jönnek ki belőle főleg BIOSHOCK vagy MASS EFFECT.
Hát igen ez a legjobb mostani grafikus motor,jól lehet optimalizálni és nagyon szép gammák jönnek ki belőle főleg BIOSHOCK vagy MASS EFFECT.