- Nagyobb hangsúlyt fektetne a játékokra a Netflix
- Az év végére drasztikusan megnövelné a kínálatában elérhető címek számát
Régóta nem volt olyan mélységekben a Netflix, mint az elmúlt időszakban, melynek részeként rengeteg előfizetőt vesztett, ennek következményeként pedig részvényei is hatalmasat zuhantak. A szolgáltató a filmek és sorozatok mellett a videójátékok felé is nyitni kezdett az utóbbi időben, melynek részeként már 18 mobiljáték elérhető az előfizetők számára plusz költségek, reklámok és játékbeli vásárlás nélkül.
A The Washington Post jelentése szerint erre az ágra szeretne még nagyobb hangsúlyt fektetni a Netflix, és közel 50-re duzzasztani az előfizetők számára elérhető játékok számát az év végéig. A szolgáltató ezen törekvésének megvalósításában valószínűleg nagy szerepet játszanak majd korábbi felvásárlásai, melynek részeként a Boss Fight Entertainment, a Next Games és a Night School Studio is a cég tulajdonába került.