Az Euphoria következő generációs termék, jelenleg PC, PS3, és Xbox 360 a három célplatform. A technológiát korábban már a LucasArts is licencelte, a fejlesztés alatt álló új Indiana Jones és Star Wars: The Force Unleashed játékokhoz. A Rockstar nagy valószínűséggel a Team Bondi által hegesztett LA Noire címbe fogja beépíteni ezt, hiszen a GTA IV októberben debütál, bár az említett megoldás miatt még az sem elképzelhetetlen, hogy ebben a címben is megjelenik - és ki tudja, ezt a bejelentést nem előzte-e meg már egy féléves munka...
Az eufórikus rocksztárok...
Bár tudom, hogy már sokan hallották a hírt, hiszen jó egy hetes, de azért emlékezzünk meg róla, az „ami késik, nem múlik” elv értelmében. Akiknek pedig új, azok biztosan örömmel fogadják majd...
A hír tehát annyi, hogy a Rockstar megvette a NaturalMotionáltal fejlesztett Euphoriát. Ez a cucc az Oxfordi Egyetem kutatási projektjéből
nőtt ki kereskedelmi termékké 2006. márciusában, és hivatalos nevén egy Dynamic
Motion Synthesis (DMS) motor. Rendkívül egyszerű e fogalom kifejtése: olyan
technológiáról van szó, mely nem letárolt, hanem dinamikus animációt állít elő.
Magyarán: a megrajzolt vagy mo-cap komplett mozgássorok helyett a készítők egyrészt apró
mozdulatokat rögzítenek, másrészt a karakter mozgásának, mozgatásának kulcsfázisait, majd az adott szituációban, a helyzetet értékelve ez
az alrendszer ezek felhasználásával állítja elő a komplett „koreográfiát”. Így a játékos nem mindig
ugyanazt a mozdulatot látja újra és újra bunyónál, lövésnél, ugrásoknál és hasonló
szitukban, hanem sokkal életszerűbb, a valósághoz közelibb látvánnyal
találkozik. Érdekesség, hogy a cég nem úgynevezett „middleware” konstrukcióban
kínálja az Euphoriát, mint pl. a SpeedTree, hanem a szerződés létrejötte után
saját szakembereik a fejlesztőstúdiókkal közösen állnak neki a beépítésnek és
kivitelezésnek, így abszolút a játékhoz van szabva az egész, és gyorsabb is a
munka.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
de a Team Bondi miket csinált eddig?
szerintem LA Noire sem valószínű PC-re
jó dolognak tűnik, szerintem beépítették már az új GTA-ba.