A GamesComot megelőző szakmai találkozón kiderült, hogy a Dead Island legerősebb tulajdonsága bizony a kooperatív mód volt, hiszen a játékosok összesen 6500 évnek megfelelő időt töltöttek el a szigeti zombik gyilkolásával.
A tavaly szeptemberben megjelent játék ugyan nem volt a kritikusok kedvence, de négymillió példányban kelt el, ami egészen jó teljesítmény, a játékosok pedig annyira szeretik a kooperatív játékmódot, hogy 57 millió órát töltöttek el azzal.
A Deep Silver vezető tervezője, Guido Eickmeyer a GDC Europe-on megtartott beszéde során kijelentette: „jelenleg a Dead Island nyújtja a legizgalmasabb kooperatív élményt a piacon.”
A tavaly szeptemberben megjelent játék ugyan nem volt a kritikusok kedvence, de négymillió példányban kelt el, ami egészen jó teljesítmény, a játékosok pedig annyira szeretik a kooperatív játékmódot, hogy 57 millió órát töltöttek el azzal.
A Deep Silver vezető tervezője, Guido Eickmeyer a GDC Europe-on megtartott beszéde során kijelentette: „jelenleg a Dead Island nyújtja a legizgalmasabb kooperatív élményt a piacon.”
Csak az lehet abban a játékban szereti.