Az OXM legfrissebb száma már az előfizetők postaládájában van, ez pedig azt jelenti, hogy a magazin hasábjain rejlő információk felkerültek az internetre. A fő beszédtéma ezúttal a Tomb Raider multiplayer módja, amiről sikerült megtudni pár nagyon érdekes információt: a lap két megerősített többjátékos módról számolt be, illetve felmerült egy harmadik mód lehetősége is.
Az első mód egy szokásosnak nevezhető Team Deathmatch, melyben a szigetet benépesítő banditák, s Lara hajójának többi túlélői feszülnek egymásnak. A cél természetesen az, hogy minél több embert terítsünk le az ellenfél csapatából, ennek érdekében pedig a fegyvereinken túl (puskák, nyíl, gránát, mászóvas) használhatjuk a pályákon elszórt csapdákat, a rombolható építményeket (híd), illetve a terep megmászásával cselesen mögéjük is kerülhetünk. Három kört (körönként változik, melyik oldalon vagyunk) kell megnyerni a győzelemhez.
A második mód a Rescue nevet kapta, s ez már egy kicsit érdekesebb. A túlélőkkel az a feladatunk, hogy a pálya bizonyos, folyamatosan változó pontjaira eljuttassuk az elsősegélycsomagokat, miközben a banditák azon dolgoznak, hogy a csapatunk kiirtásával ők kerüljenek ki győztesen. A rendelkezésünkre álló fegyverek és lehetőségek ugyanazok, mint TDM-ben azzal a különbséggel, hogy itt a földre kerülve egy bizonyos ideig még kúszhatunk addig, amíg el nem vérzünk, vagy ki nem végeznek minket.
A harmadik, még meg nem erősített módról, a Cry for Helpről csak annyit sikerült megtudni, hogy a felfedezésről és a gyűjtögetésről szólna, valamivel kisebb hangsúlyt fektetve a fegyveres harcra.
A multiplayer módban egyébként tapasztalati pontokat lehet összeszedni, amelyek fejében új képességekre és karaktermodellekre, valamint fegyverekre tehetünk szert. Larát ugyan nem irányíthatjuk, de egy egész sor, a maga sajátosságaival rendelkező figurát kapunk kézhez, hogy mindenki megtalálja a saját számítását.
Az első mód egy szokásosnak nevezhető Team Deathmatch, melyben a szigetet benépesítő banditák, s Lara hajójának többi túlélői feszülnek egymásnak. A cél természetesen az, hogy minél több embert terítsünk le az ellenfél csapatából, ennek érdekében pedig a fegyvereinken túl (puskák, nyíl, gránát, mászóvas) használhatjuk a pályákon elszórt csapdákat, a rombolható építményeket (híd), illetve a terep megmászásával cselesen mögéjük is kerülhetünk. Három kört (körönként változik, melyik oldalon vagyunk) kell megnyerni a győzelemhez.
A második mód a Rescue nevet kapta, s ez már egy kicsit érdekesebb. A túlélőkkel az a feladatunk, hogy a pálya bizonyos, folyamatosan változó pontjaira eljuttassuk az elsősegélycsomagokat, miközben a banditák azon dolgoznak, hogy a csapatunk kiirtásával ők kerüljenek ki győztesen. A rendelkezésünkre álló fegyverek és lehetőségek ugyanazok, mint TDM-ben azzal a különbséggel, hogy itt a földre kerülve egy bizonyos ideig még kúszhatunk addig, amíg el nem vérzünk, vagy ki nem végeznek minket.
A harmadik, még meg nem erősített módról, a Cry for Helpről csak annyit sikerült megtudni, hogy a felfedezésről és a gyűjtögetésről szólna, valamivel kisebb hangsúlyt fektetve a fegyveres harcra.
A multiplayer módban egyébként tapasztalati pontokat lehet összeszedni, amelyek fejében új képességekre és karaktermodellekre, valamint fegyverekre tehetünk szert. Larát ugyan nem irányíthatjuk, de egy egész sor, a maga sajátosságaival rendelkező figurát kapunk kézhez, hogy mindenki megtalálja a saját számítását.