Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy Electronic Arts nevezetű kiadóvállalat, amely a világ legnagyobb kiadójává nőtte ki magát. A dolgok jól alakultak sok éven át - s persze még most sem tragikus -, még az Ubisoftból is vásárolt egy keveset csak úgy miheztartás végett. A szituáció azonban a napokban komoly fordulatot vett, amikor is az Activision és a Vivendi Games nemes egyszerűséggel egybeolvadt. Ezt nevezhetjük egy nagy fordulópontnak mindhárom vállalat történetében.
Az Electronic Arts ugyanis elvesztette vezető helyét az óriáskiadók között, s immár "csupán" ezüstérmes lehet. A nyers adatok szerint az Activision Blizzard a maga kis 18 milliárdos tőkéjével legalábbis maga mögé utasíthatja még a nagy EA-t is. Az igazán érdekes dolog a történetben azonban csak most jön, mivel hogy az EA egyáltalán nem tekint rossz szemmel a változásra - így a rivális félre sem. Szerintük ez egy érdekes állapot, örülnek a nagy konkurenciának, és örömest vívnak majd harcokat a vevők hűségéért. Olyan játékok néznek tehát szembe, melyek már bizonyítottak: egyik oldalról pl. FIFA, NHL, Madden NFL, Crysis, Need for Speed, míg a túloldalt Call of Duty, FEAR, Diablo vagy Starcraft - no persze napestig sorolhatnánk a címeket. Úgy gondolom, érdekes jövőnek nézünk elébe, s ha valóban értünk folyik a csatározás - márpedig miattunk kell hogy történjen -, akkor tulajdonképpen nagyon jól fogunk kijönni mindebből.
Az Electronic Arts ugyanis elvesztette vezető helyét az óriáskiadók között, s immár "csupán" ezüstérmes lehet. A nyers adatok szerint az Activision Blizzard a maga kis 18 milliárdos tőkéjével legalábbis maga mögé utasíthatja még a nagy EA-t is. Az igazán érdekes dolog a történetben azonban csak most jön, mivel hogy az EA egyáltalán nem tekint rossz szemmel a változásra - így a rivális félre sem. Szerintük ez egy érdekes állapot, örülnek a nagy konkurenciának, és örömest vívnak majd harcokat a vevők hűségéért. Olyan játékok néznek tehát szembe, melyek már bizonyítottak: egyik oldalról pl. FIFA, NHL, Madden NFL, Crysis, Need for Speed, míg a túloldalt Call of Duty, FEAR, Diablo vagy Starcraft - no persze napestig sorolhatnánk a címeket. Úgy gondolom, érdekes jövőnek nézünk elébe, s ha valóban értünk folyik a csatározás - márpedig miattunk kell hogy történjen -, akkor tulajdonképpen nagyon jól fogunk kijönni mindebből.
OFF: M.A.G.U.S.-ozol???
AVE
Bár jó lenne belőle RPG is!!!!
:-D
AVE
Na nem azért DE! A DIABLO műfajteremtő ja és etalon gém. A starcraft az ugyan nem műfajteremtő de a világon a leg kiegyensúlyozottab RPG!!!!! Mai napig nem tudtak olyat csinálni!!! A FEAR mitőr rókabőr???? Csak 1 része van!!! Na de a SIMS az nem is rókabőr hanem már RÓKAFALKA BŐR; NFS dettó!!!
JA igen ott van még az ID Csúpán az is műfajteremtést csinált a DOOM mal!!
2:0 nem az EA nek!! De tényleg az EA hány műfajt teremtett???? :-D
Na ennyi ja igen aki a Starcraftot a diablot rókabőrnek nevezi az félelmetesen amatőr!!!!!!!!!
AVE
Egy példa: fifa 2008-at ami egy fifa04-es grafikai szintet üt meg és nagy újítás nuku és 12000-ért árusítani elég nagy pofa kell ahhoz...
Nálam a címek alapján, az ActBlizz a nyerő . Olyan "aprócska" címek,mint StarCraft,Diablo,WarCraft úgyis mindet ver,és akkor még az egyik kedvenc FPS,CoD . Nálam kiütéssel nyer az ActBlizz,mivel a túloldalon viszonlyag megújúlásra képtelen sorozatok vannak. Ezek közül főleg a FIFA az amit jobban ismerek,és az adatbázis frissítésénél sokkal több dolog nem történik évente (és akkor a Fio-ban Mutu helyett Murgi meg ilyen "apró" nyalánkságos hibákat még a frissítésben is elkövetnek...)
Persze ezekkel a rókabőrőkkel "könnyebb" pénzt szerezni és hívőket toborozni/ápolni.
Mindkettőnél alkotott/kiadott olyan géme(ke)t, amit szeretek, ezért jó ez a kis versengés!
Nálam ez a mondat egy nagy LOL. Ha az első felsorolásból kivesszük a Crysis-t, akkor a rókabőrök néznek szembe a többé-kevésbé újító játékokkal, klasszikussá vált nevekkel.
Nem szeretem az EA üzeltpolitikáját.