Az Electronic Arts ma jelentette be, hogy három Facebookra kiadott játékának támogatását június 14-én be fogja szüntetni a csökkenő felhasználói bázis miatt. Az érintett programok a SimCity Social, a Pet Society és a The Sims Social, vagyis ezzel az összes, a Playfish berkeiben készült játék a süllyesztőben végezte, s be is indultak a találgatások arra vonatkozóan, hogy vajon a csapatnak is befellegzett-e.
A stúdiót az EA 2009-ben vásárolta fel 300 millió dollárért, majd rá egy évre ötéves szerződést kötött a Facebookkal, ami exkluzív tartalmakról szólt -- ám úgy látszik, hogy a megállapodás nem úgy sült el, ahogy azt a felek várták. Az említett játékokat csak kevesen látogatták, s az elmúlt években a Playfish vezetőségének több tagja is távozott -- lehetséges, hogy az EA inkább megválik a cégtől, hiszen amúgy is tavaszi nagytakarítást végeznek: alaposan megnyirbálták az EA Mobile Montreal gárdáját, illetve nagyon úgy néz ki, hogy bezár az EA Mobile Brazil és a BioWare Social is. Az EA nem kommentálta a Playfish bezárását illető találgatásokat.