Az EA nem épp arról híres, hogy érdekelné a hardcore játékosok véleménye, ezen viszont változtatni kíván a mostani vezérigazgató, Andrew Wilson. Kezdetnek például belecsapna az eSportok világába, mert mint a Red Bullnak elmondta: ez az a dolog, ami tényleg össze tudja kovácsolni az egymástól egyébként eltérő játékosokat, vásárlókat.
"Az egyik legkirályabb mozgatórugója a videojátékoknak a közösségi kapcsolatok és interakciók kialakításának lehetősége. Az eSport mind a játékosokat, mind pedig a nézőket összehozza, hogy közösen élvezzék a kreatív, interaktív szórakoztatás nyújtotta élményt. Úgy gondolom, hogy az eSportok népszerűsége csak tovább nő majd a jövőben." -- magyarázta Wilson.
Hozzátette, hogy cége, az EA már most tudatos lépéseket tesz az eSportok irányába: legutóbbi franchise-értékelési ülésükön például direkt eSportos szemmel nézték végig sorozataikat, hogy kiderüljön, mely alkotások lehetnek egy nap kulcsfontossági eSportágak. A Battlefield és a Titanfall egyaránt alkalmasnak bizonyulhat ilyen irányú terjeszkedésre.