A Spellbound Studios fejlesztőcsapata gőzerővel készíti a Gothic-sorozat következő darabját Arcania: A Gothic Tale címmel, amiben az ígéreteik szerint minden, amire egy igazi kalandjáték-rajongó vágyhat, benne lesz, ráadásul még a grafika is párját ritkítónak ígérkezik. A program alatt ugyanis az új, házi készítésű Vision Engine 6 dolgozik, ami részletes — a napszakoknak megfelelő színhatású — árnyékokat, vakító HDR effekteket képes megjeleníteni, valamint jól bánik a nagy felbontású textúrákkal és a magas poligonszámú modellekkel, illetve élethűen mutatja be azok mozgását — de mint mindennek, úgy ennek a teljesítménynek is megvan az ára, úgyhogy lássuk is a hivatalos gépigényt!
Minimum konfiguráció:
Minimum konfiguráció:
- Operációs rendszer: Windows XP vagy Vista
- CPU: Intel Pentium 4 3.2 GHz vagy AMD Athlon 3500+
- RAM: 1 GB (Windows XP) vagy 1.5 GB (Windows Vista)
- VGA: Ati Radeon 1800XT vagy Nvidia Geforce 6800 256 Mb videokártya-memóriával és Shader Model 3 támogatással
- HDD: 10 GB + 600 MB virtuális memória
Ati Radeon Hd 4670
3G RAM
ASRock N68PV-GS AMD Athlon 4450x2
Köszönöm a válaszokat előre is!
De igen: Legyen igazuk!
Aztán majd ezzel is az lesz, mint a Gothic 3-mal? A minimális gépigényen még elindulni sem nagyon lesz hajlandó? Csodás diavetítést lehet majd nézni?
Mert a Gothic 3-hoz is kiadták a gépigényt, amennyivel a pénztárcám engedte, fölé mentem, és amikor megjelent a játék, mehettem újra fejleszteni a gépemet!
Arról nem beszélve, hogy ezt a három képet az 1.71-es patch után a Gothic 3-ból is lehetett volna venni.
Érdekes hogy bejelentés után fél évvel már van gépigény.
Amúgy meg nem tudom, hogy mi olyan lélgezetelállító ebben a grafikában, így screenshot alapján tök olyan mint a gothic 3, vagy még azt sem éri el.