A kiadó elvárásait a Citi 2011 Technology konferencián hallhattuk Thomas Tippltől, az Activision Blizzard ügyvezetőjétől. A terv szerint a World of Warcrafthoz és a Starcraft II-höz két-két kiegészítő fog megjelenni, az elkövetkezendő három évben pedig a Diablo III, és 2014-ig annak első kiegészítője is meg fog érkezni.
A Blizzard közleményében nem erősítette meg, hogy ilyen terveik lennének a jövőre nézve, azt azonban elárulták, hogy jelenleg keményen dolgoznak a Cataclysm következő nagy frissítésén, illetve a 2012 közepére szánt Starcraft II: Heart of the Swarm is szépen formálódik, a Diablo III-ról már nem is beszélve, ami a jelenlegi tervek szerint még az év végén meg fog jelenni.
Tippl beszédében nem tett említést a Blizzard következő masszívan online multiplayer játékáról, az eddig kiszivárgott információk szerint azonban a Titán kódnévvel ellátott projekt valamikor 2014-ben fog megjelenni -- persze, csak akkor, ha sikerül tartani az ütemtervet, ami viszont nem a Blizzard erőssége.
A Blizzard közleményében nem erősítette meg, hogy ilyen terveik lennének a jövőre nézve, azt azonban elárulták, hogy jelenleg keményen dolgoznak a Cataclysm következő nagy frissítésén, illetve a 2012 közepére szánt Starcraft II: Heart of the Swarm is szépen formálódik, a Diablo III-ról már nem is beszélve, ami a jelenlegi tervek szerint még az év végén meg fog jelenni.
Tippl beszédében nem tett említést a Blizzard következő masszívan online multiplayer játékáról, az eddig kiszivárgott információk szerint azonban a Titán kódnévvel ellátott projekt valamikor 2014-ben fog megjelenni -- persze, csak akkor, ha sikerül tartani az ütemtervet, ami viszont nem a Blizzard erőssége.
Amit te magad is kiemeltél, az az, hogy a játék hangulata az ami maradandóvá tudja tenni az élményt. Nos, kevés cég tud a Blizzardnál atmoszférikusabb játékokat kiadni a keze alól. (mielőtt bárki megkövezne, biztos van olyan is...) Az általad felsorolt kedvelt játékokból úgy veszem le, azért te is hangulatérzékeny vagy a játékélményt tekintve. Néhány ellenpélda a "szar" grafikájú játékokra, amiket soha egy értékelésben sem dícsértek úgy, mint részletes, inkább mint hangulatos grafikájú játék: Diablo1, Starcraft1,Warcraft2, Baldur's Gate2, Fallout1,2, Silent Hill satöbbi...
De tudnék egy-két Nintendo grafikával vetekedő "eccerűdenaccerű" kis szösszenetet is idebiggyeszteni, ami sok órát tett élvezetesen elpocsékolttá az életemből, mert lekötötte az agyam és jól adagolta azokat az ingereket ami fenntartotta az érdeklődésem.
Engem személy szerint ritkán köt le az fps és egyáltalán nem a szimulátor, a sport, és az autóversenyzős gamek (jöhet a kőzápor), ennek ellenére nem deradálom le őket. Bizonyára nagyon igényesek azok is. Gépigényesek azok biztosan...
"majd ha a blizzard olyan játékokat csinál mint pl: Deus ex 1 2 3, Elder scrolls 4 5, Mass effect 1 2, dragon age, witcher 1 2, akkor jogosan titulálom nekik, hogy jo játékot is tudnak csinálni"
Deus Ex 2 csak úgy mondom hogy egy középszerű játék lett, inkább egy ilyen visszalépés az első részhez képest. Elder Scrolls 5 még meg se jelent, de már tudod hogy jó játék, hát gratula.
Meg amúgyis amilyen játékokat felsoroltál, egyik sem tartozik egy kategóriába, mert azok mind RPG-k. A Blizzard-nak meg ilyen stílusú játékaik vannak:
Hogy Lacee1986-ot idézzem:
- Stratégiai Játék - Starcraft / Warcraft sorozat
- Hack and Slash RPG - Diablo sorozat
- MMO - World of Warcraft.
Szóval megint egy nagy hülyeséget mondtál!
1. Stratégiai Játékait - Starcraft / Warcraft sorozat (Jó, ide jöhetne a C&C is
2. Hack&Slash RPG - Diablo sorozat
3. MMO - World of Warcraft.
Nem kellene őket siettetni szerintem, inkább legyenek minőségibb játékok, mint, hogy elkapkodják őket.
Szüleid biztos örülnek neki.
Inkább a koreaiakból...
Számomra a Blizzard akkor lépte át azt a határt (amit soha nem kellett volna átlépnie) amikor kihagyta a StarCraft 2-ből a LAN-t! Innentől belesüllyedt a középszerű pénzhajhász kiadók közé...
Miért hagyná ott az Activision-t?? Ők is ilyenek...
És senki sem kényszerítette őket, hogy velük dolgozzanak. Ugye?
made my day
Viszont az érdekelne, hogy a Heart of the Swarm miért csak 2012-ben jön, amikor a motor adott, a multiplayeren csak picit akarnak változtatni, és igazából sok új egységet sem akarnak belerakni...
Egyébként jelenleg fejlesztés alatt a Dio3, SC2: HotS, SC2: LotV (elvileg), az új WoW-kieg, és a Titan van, de meglepődnék, ezek közül igazából a második SC2 kieg, és a Titan van még beláthatatlan messzeségben, de a 6 játék akkor is nevetséges.
a diablo 3 se ér meg semmit és az mai játék lesz. a blizzard visszamaradott és csak a buta amerikaiakbol él meg.