Elképesztően jó. Jade Raymond, a Ubisoft producere és "bájos" segítőtársa mutatják be a játékot, illetve abból néhány lehetőséget. Az még hagyján, hogy a lóval való közlekedés és ugratás egy apró pozitívum, de az ahogy a környezetünk, a város lakói reagálnak ránk elképesztő. Dinamikus akadálynak becézik őket. Fel és arrébb lökhetjük az utunkból az egyszerű parasztot, ezzel megkönnyítve a közlekedést, de akár fel is figyelhetnek ránk, és veszélybe sodorhatják a küldetést. A szabadságérzetet a mennyekbe emeli minden felület és perem mászhatósága, vagyis bármi ami egy csöppet kiáll a falból kapaszkodóként használható.
Assassin's Creed: X06 bemutató
Emlékszünk még az étvágygerjesztő Assassin's Creed videóra? Akik akkor nem bírták megállni, hogy sikítsanak és őrjöngjenek örömükben, azok nyugodjanak meg, ugyanis elképesztő mi szabadult el idén az X06-on.
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Semmi elfogultság, de azért a legtöbb EA játék közel sem közepes szint...
Nagyon jó ötlet, hogy a városban akármelyik falon fel tudunk mászni:DDD És akadályozni tudjuk a bennünket üldözőket!
A Ubisoftosok igazán jó játékot hoznak össze!!
Ember ezt képtelenség kivárni!!!!!!!!! Most azonnal játszani akarok vele!!!! Arrrh....XD
Szerintem kedvenc assassinunk sokkal inkább Sam Fisher lesz, mint Prince (ha úgy tetszik: ifj. Sheroman, vagy Kakulukio:D)... Bár amit Ragnos mondott, szerintem is helytállóbb lenne abban a helyzetben:D. Fel az egyik őr hátán, speed kill:D, majd 3-at egyszerre lefejezni, kettőt lábától megfosztani, majd uzsgyi!:D De ha már tudjuk, a Hassassinok, a középkori bérgyilkos szekta, milyen elveket vallottak, máris megérthetjük, miért nem akarnak mészárlásokat rendezni. Az orvgyilkosok elvei között a legfőbb, hogy amennyire csak lehet, kerüljék az ártatlan áldozatok gyilkolását. Szigorú parancs volt számukra, hogy csak a célpontra ügyeljenek... Hisz ennyi erővel neki is lehetett volna ugrani az őröknek, kinyírva mindet, majd belelovagolni a Naplementébe:D. De egy orvgyilkos nem esztelen pszichopata, hanem egy "felszentelt" igazságosztó, avagy zsoldos... Nagyon sarkítva azt a párhuzamot is hozhatnánk, mint mikor van a sebész. Végez egy veseműtétet mondjuk, de az egyszerűség kedvéért kiveszi a gyomrát is a betegnek, hogy könnyebben tudjon dolgozni:D. Persze a beteg meghal, s a sebészt kirúgják, sőt, börtönbe is zárják...
A Warrior Within-nek a beteges, démonikus, mészárlós hangulata jön be nagyon, a bugok, és a néha frusztráló Dahakás részek illetve Kaileenával való unalmas harc rontják az összképet... A Free Form Fightning pedig kicsit kaotikus, de tény, hogy látványos...
A Two Thrones egyik nagy hibája nálam, hogy kicsit másolja az első és a második részt, tehát újat nem nagyon mutat... Persze már klisé, de pl. a Metal Gear Solidban is mekkora királyság lesz majd, hogy Snake-t öregemberként irányíthatjuk... Meg szerintem az "überDiablo"-vezír kicsit uncsi főgonosz... El kéne már felejteni ezt a démoni marhaságot. A speed kill sem az igazi, bár látványos az is, de valahogy nem üt igazán... Túlságosan nagy a hibafaktor az elején, s végére pedig uncsivá válik, s inkább vagdossuk az ellent szemtől-szembe. Persze mondanom sem kell, hogy nagyon bele lehet bolondulni ebbe a részbe is:D.
Mindenesetre jómagam ha leülök Prince-ezni, akkor a SoT-tal kezdem, a WW-nel folytatom, s a TT-szal zárom... Igazából én a nagyon izgi sztori miatt imádom a Prince of Persia-t... Az ugrálás és a harc csak egy nonplusultra, a bossfight-okon meg valahogy túlnyögöm magam:D.
De ahogy elnézem a nextgent, szerintem itt már nem lesznek ilyenek. Azért jelentős szerepe volt a hibákban az ósdi PS2-nek, melyre elsődlegesen készítették a PoP-ot...
Az akrobatikus dolgok pedig szerintem nem fog gondot jelenteni a fiúknak (meg a hölgyeknek ha van köztük XD)A Princekben is olyan szép akrobatikus sorozatokat lehetet csinálni, hogy... ráadásul mindenféle nehézség nélkül (legalábbis nekem nem jelentett gondot).
Szerintem nagy nagy játék fog kijönni a POP TEAM kezei közül. Én inkább azon izgulok, hogy fusson majd a gépemen. XD
A grafika nagyon dögös, s a mozgásról is ugyanezt mondhatom, de azokat az akrobatikus mozdulatokat, illetve futva ugrálásokat nem tudom, hogy billentyűzettel hogy lehet majd megcsinálni... Sőt, még a GamePad-ban is kételkedek... Remélem, nem kell újat venni a 12 gombosom helyett:P.
Ami legjobban lelombozott, az a harc. Én értem, hogy nem vagyunk atombarbárok, de azért a Prince of Persia után ez eléggé "beteges". Nagyon realisztikus, az biztos, de szerintem a mi felszereltségünkkel 1-2 ellenfél lenne az, amivel még ideálisan el tudnánk bánni.
Szerintem e játék sokkal inkább Splinter Cell, mint PoP... Nem azért, mert hú-de-lopakodni kell benn... Nem. Sokkal inkább azért, mert az egész játék lassabb, átgondoltabb, mint a PoP. Ami nem baj, sőt, én szeretem a Splinter Cell-t... Ezért lesz ez a játék nyami:D.
De én az irányítástól nagyon tartok... Már a PoP is kicsit bonyolult volt bill.-en, de az AC szerintem még GamePad-en sem lesz egyszerű... Én remélem a legjobbakat, s remélem, nem 12 ezres lesz majd:D.