- Assassin’s Creed: Syndicate bejelentés
- A helyszín a 19. századi London
- Az új főszereplő Jacob Frye és nővére, Evie
- Jacob az eddigi leggyorsabb és legbrutálisabb assassin
- Arzenáljában van boxer, revolver, tőr, bombák és kampós kötél is a rejtett penge mellett
- A játék egy új harcrendszert kapott, ami a közelharcra, a pofozkodásra helyezi a hangsúlyt
- Assassin’s Creed: Syndicate megjelenés: 2015. október 23. - Xbox One, PS4
- Assassin’s Creed: Syndicate PC-s megjelenés: 2015. ősz
A sorozat legújabb része 1868-ba, Londonba repít minket. Az ipari forradalom dübörög, a gombamód szaporodó gyárakban senyvedő dolgozók szakszervezetekbe tömörülve igyekeznek érvényt szerezni akaratuknak, miközben az utcán a bandák tartják rettegésben az embereket. Egy könyörtelen világ, ahol folyamatos a harc, játékosként pedig vastagon részt fogunk venni ebben a bandaháborúban.
A főszereplő egy vérbeli assassin, Jacob Frye és nővére, Evie Frye lesz, akik együtt, vállvetve igyekeznek igazságot tenni a hét kerületre osztott városban. Jacob lesz a központi alak, aki az eddig megismert assassinoknál jóval brutálisabb és gyorsabb. Ezt tükrözi a felszerelése, melynek része egy boxer, egy revolver és egy rövidpenge, az úgy nevezett Kukri is -- persze a rejtett penge sem marad el, eme ikonikus felszerelésünket pedig kampós kötél és kilőhető, különböző hatásokat kifejtő gránátok (hallucinogén gáz, például) egészítik ki. A harcok során ezekre az eszközökre fogunk támaszkodni, a legjobb társunk azonban az ökleink lesznek, az Assassin’s Creed: Syndicate-ben ugyanis egy új harcrendszer mutatkozik be, ami a közelharcra, a jó öreg pofozkodásra helyezi a hangsúlyt. Természetesen lesz háztetőn mászkálás is, amit a kampós kötél tesz dinamikussá és gyorsabbá, illetve a várost is gyorsabban járhatjuk be, például a lovas kocsik segítségével, amik rögtönzött menekülőhelyek is lehetnek, ahogy végigszaladnak a kövezett utcákon.
Eddig úgy fest, hogy a játék összesen öt kiadásban lesz kapható: van Standard Edition, Gold Edition, Big Ben Edition, Charing Cross Edition és The Rooks Edition. A legegyszerűbb ezek közül értelemszerűen a 60 eurós Standard Edition, mely kizárólag az alapjátékot tartalmazza, így ha extrákra vágysz, akkor a Gold Editionnél kell kezdeni (ennek még nincs ára), amiben a Season Pass, a Darwin and Dickens Conspiracy Mission, valamint az exkluzív Baker Street hacuka található. A gyűjtői kiadások területére lépve a 70 eurót kóstáló The Rooks Edition a leggazdaságosabb választás. Ebben a játék mellett London kétoldalas térképe, egy művészi album, egy exkluzív doboz, a játék zenéje, két extra misszió, valamint a Rooks banda bűnlajstromát tartalmazó levél lapul. Egyel drágább a 90 eurós Charing Cross Edition, amihez az előbb felsoroltak mellett (leszámítva a levelet) egy Jacob szobor is jár. Végezetül a legdrágább kiszerelés a 140 eurós Big Ben Edition, amiben már egy laposüveg és egy exkluzív, majd a rajongók által megszavazott litográfia kerül -- minden más téren hasonló a Charing Cross és a The Rooks kiadáshoz.
Az Assassin’s Creed: Syndicate kizárólag Xbox One, PS4 és PC platformra fog megjelenni, méghozzá idén. A konzolos verziók október 23-án fognak befutni, míg PC-re valamikor ősszel készül el.
Ellenben a ubisoft mint piacvezető felelős helyzetben van, mert van akkora részesedése a piacból, hogy befolyásolni tudja a trendeket, én jó példának tartom ebből a szempontból a Blizzardot, mert úgy követi a "divatot", hogy megmaradnak a termékei egyéniségnek, mindegyikben van valami újítás.
Ezzel szemben az AC és a Cod szériák saját magukat járatják le ezzel az évről-évre új rókabőr trenddel. Értem én, hogy nekik megéri, mert relatíve kevés ráfordítással sokat keresnek, viszont a videojáték piac szerintem az egyediségről, a változatosságról és a kreativitásról kellene szóljon.
Ilyen trendek mellett meg ne is lepődjenek meg rajta, hogy egyre nagyobb arányú a warezolás, meg a kulcsokkal való sumákolás.
Megint a witchernél járunk, de tulajdonképpen a cég 3. játéka, ami nemzetközi piacon is megjelenik és most lépte túl az 1millió ELŐRENDELŐT, mert nem egy újabb másolat, vagy ugyanaz a játék csak kiherélve, mint a Unity.
Ellenben a ubisoft mint piacvezető felelős helyzetben van, mert van akkora részesedése a piacból, hogy befolyásolni tudja a trendeket, én jó példának tartom ebből a szempontból a Blizzardot, mert úgy követi a "divatot", hogy megmaradnak a termékei egyéniségnek, mindegyikben van valami újítás.
Ezzel szemben az AC és a Cod szériák saját magukat járatják le ezzel az évről-évre új rókabőr trenddel. Értem én, hogy nekik megéri, mert relatíve kevés ráfordítással sokat keresnek, viszont a videojáték piac szerintem az egyediségről, a változatosságról és a kreativitásról kellene szóljon.
Ilyen trendek mellett meg ne is lepődjenek meg rajta, hogy egyre nagyobb arányú a warezolás, meg a kulcsokkal való sumákolás.
Megint a witchernél járunk, de tulajdonképpen a cég 3. játéka, ami nemzetközi piacon is megjelenik és most lépte túl az 1millió ELŐRENDELŐT, mert nem egy újabb másolat, vagy ugyanaz a játék csak kiherélve, mint a Unity.
Marhára szerettem a szériát, egészen a Black Flag-ig, ami játékélmény szempontjából szerintem az Ezio szálnál is jobb volt.
A 3.rész kis indiánja szánalmasra sikeredett, a Black Flag sztorija kicsit vérszegény volt, a unityt nem próbáltam, de nem is érzem hiányát, elég volt olvasni róla, meg látni a gameplayeket.
Semmi szükség nincs rá, hogy minden karácsonyra bekerüljön a fa alá egy új AC, csak fogja a helyet a COD mellett...
Ha rajtam múlna elküldeném a ubisoft gárdáját a CD Projekhez, hogy tanuljanak kicsit. Ezzel nem a Witcher 3-at akarom hipeolni, csak arra célzok, hogy ők rászánnak pár évet egy-egy játékukra. Az első AC asszem ugyanabban az évben jelent meg, mint a witcher 1, de marhára nem mindegy melyiket hány folytatás követte azóta...
Marhára szerettem a szériát, egészen a Black Flag-ig, ami játékélmény szempontjából szerintem az Ezio szálnál is jobb volt.
A 3.rész kis indiánja szánalmasra sikeredett, a Black Flag sztorija kicsit vérszegény volt, a unityt nem próbáltam, de nem is érzem hiányát, elég volt olvasni róla, meg látni a gameplayeket.
Semmi szükség nincs rá, hogy minden karácsonyra bekerüljön a fa alá egy új AC, csak fogja a helyet a COD mellett...
Ha rajtam múlna elküldeném a ubisoft gárdáját a CD Projekhez, hogy tanuljanak kicsit. Ezzel nem a Witcher 3-at akarom hipeolni, csak arra célzok, hogy ők rászánnak pár évet egy-egy játékukra. Az első AC asszem ugyanabban az évben jelent meg, mint a witcher 1, de marhára nem mindegy melyiket hány folytatás követte azóta...
Marhára szerettem a szériát, egészen a Black Flag-ig, ami játékélmény szempontjából szerintem az Ezio szálnál is jobb volt.
A 3.rész kis indiánja szánalmasra sikeredett, a Black Flag sztorija kicsit vérszegény volt, a unityt nem próbáltam, de nem is érzem hiányát, elég volt olvasni róla, meg látni a gameplayeket.
Semmi szükség nincs rá, hogy minden karácsonyra bekerüljön a fa alá egy új AC, csak fogja a helyet a COD mellett...
Ha rajtam múlna elküldeném a ubisoft gárdáját a CD Projekhez, hogy tanuljanak kicsit. Ezzel nem a Witcher 3-at akarom hipeolni, csak arra célzok, hogy ők rászánnak pár évet egy-egy játékukra. Az első AC asszem ugyanabban az évben jelent meg, mint a witcher 1, de marhára nem mindegy melyiket hány folytatás követte azóta...
Sajnos ez a sorozat eredetiség tekintetében elérte a nulla szintet
Vagyis majd jövő tavasszal játszhatunk is vele.
Szerintem loptak eleget más játékból és tanultak eleget a unityből(ból?), hogy ez végre az elvárásokat teljesítse.
shot1: Az egy dolog, hogy nem vagy oda a brit dolgokért vagy ezért a játékért, ezt tiszteletben tartom. De azért így leírni az angol humort mikor a legnagyobb humoristák 70%-a angol elég elhamarkodott. Csak, hogy párat említsek: Monty Python, Rowan Atkinson, Hugh Laurie, Stephen Fry
Angol akcentus, angol város, angol humor. Kösz nem.