A tervek szerint idén novemberben PC-re, Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra fog megjelenni a nagy sikerű Assassin’s Creed-széria legújabb felvonása, mely pontot tesz Ezio Auditore da Firenze történetének végére, persze előbb még egy izgalmas kaland áll előttünk. Ezióval az Oszmán Birodalom szívébe, Konstantinápolyba látogatunk, hogy feltárjunk egy ősi rejtélyt és megállítsuk a folyton rosszban sántikáló Templomosokat, akik most éppen a Birodalom megdöntésén fáradoznak. Eközben azonban Desmond körül is sűrűsödnek az események, mégpedig olyan módon, hogy lehetőségünk nyílik módosítani a memóriája felépítésén, így a történet során egy régi ismerős, Altair is megjelenik, tehát három karaktert irányíthatunk majd felváltva.
A történetből adódó új helyszínek mellett új játékmenetbeli lehetőségek és fegyverek is megjelennek, melyek a Game Informer beszámolója szerint alapjában változtatják meg a harcrendszert és azt, ahogy bejárjuk a terepet. A Brotherhoodban bemutatkozott, majd eléggé pozitív fogadtatásra lelt multiplayer mód pedig visszatér, ráadásul finomított és kiegészített formában, vagyis több pálya, több játékmód és még több izgalom vár majd minket.
Érdekesség: habár a fejlesztés a Ubisoft Montreal stúdiójában történik, az Assassin’s Creed: Revelations valójában egy nagy csapatmunka, hiszen a munkálatokat az Annecy, a Massive Entertainment, valamint a Ubisoft québeci, szingapúri és bukaresti stúdiója is segíti.
A történetből adódó új helyszínek mellett új játékmenetbeli lehetőségek és fegyverek is megjelennek, melyek a Game Informer beszámolója szerint alapjában változtatják meg a harcrendszert és azt, ahogy bejárjuk a terepet. A Brotherhoodban bemutatkozott, majd eléggé pozitív fogadtatásra lelt multiplayer mód pedig visszatér, ráadásul finomított és kiegészített formában, vagyis több pálya, több játékmód és még több izgalom vár majd minket.
Érdekesség: habár a fejlesztés a Ubisoft Montreal stúdiójában történik, az Assassin’s Creed: Revelations valójában egy nagy csapatmunka, hiszen a munkálatokat az Annecy, a Massive Entertainment, valamint a Ubisoft québeci, szingapúri és bukaresti stúdiója is segíti.
am engem csak az zavar, hogy nem AC3 hanem ACR. most ez wat?