Az Assassin’s Creed-sorozat egyes tagjai pár hónap és pár hét közötti késéssel szoktak PC-re megjelenni, amihez ugyan már hozzászokhattunk, de elfogadni azért még nem nagyon tudtuk, hiszen mint mindenki más, mi is minél hamarabb szeretnénk a kezünkben tartanai/merevlemezünkön látni az új játékot. Nos, a Ubisoft elárulta, hogy a késésre azért van szükség, mert a PC-s verzió mindig az utolsó a sorban.
A csapat a fejlesztést egy mesterpéldánnyal kezdi, ami gyakorlatban annyit tesz, hogy kiválasztanak egy platformot és azon kezdik meg a munkálatokat, s majd mikor már minden működik, nekilátnak az átiratok elkészítésének -- ebben a sorban eddig mindig a PC volt az utolsó, s ezért kellettek az extra hetek és hónapok, hogy csiszolni és optimalizálni tudják a kódot.
A PC-re november 19-én megjelenő Assassin’s Creed 4 esetében a vezérplatform a jelenlegi generációs konzolok, a PS3 és az Xbox 360 volt; ezeken egy időben folyt a fejlesztést, aztán jöttek a nextgen és a személyi számítógépes kiadások.
A gombok elhelyezése nem jött be és nem tudtam normálisra varázsloni se.